Hier een hele slechte nacht gehad ,met bloedverlies en krampen ....vandaag een spoedecho gehad ! Er was een vruchtzakje te zien met een hele mooi zwangerschapsring erin.........! Volgende week vrijdag een nieuwe echo .... Nu blijkt dat ik korter zwanger ben maar hoe lang weten we nog niet omdat het een spontane zwangerschap is schat bijna 6 weken....... Heeft iemand hier ervaring mee !!
Had je de echo inwendig? Ik heb in maart een mk gehad met alleen een vruchtzakje. Dit noemen ze een windei. Ik kwam erachter met 8wk en ben uiteindelijk gecuretteerd. Nu ben ik weer zwanger en had met 6wk een uitwendige echo. Hierop was de vruchtzak,de zwangerschapsring en een klein puntje (vruchtje) te zien. Dus ik denk dat je of korter zwanger bent of het zit niet goed helaas! Heel veel sterkte in deze onzekere tijd!
Melanie ....Ja heb de echo inwendig gehad er was een vruchtzakje te zien met daarin een mooie zwangerschapsring daar was de ferti arts heel positief over mag 22 juni terug komen ....er is nog hoop
Ik had met 4 weken een vrachtzak en met 5 weken en 1 dag een vrachtzak met dooierzak. Met 6 weken en 1 dag een kloppend hartje.
Gefeliciteerd babi ! Hebben niet meer mensen eerst een vruchtzakje met een zwangerschapsring erin gehad ,en zo ja hoe ging dat verders !!
Dat hoor je altijd te hebben, maar dan met 5 weken zwangerschap. Vanaf week 6 wordt het een boontje en klopt het hartje... Kan het niet zijn dat je een verlate eisprong hebt gehad en je daarom "iets korter" zwanger bent volgens de echo? Hier was ik 5 weken en 1 dag...
Heb een positief ovulatie test 14 mei gehad ,volgens de berekenig rond de 16 mei de eisprong..... En had 29 mei een positieve zwangerschapstest 30 mei een claerbleu die gaf 2 - 3 weken ..... of het is een late inesteling geweest want heb ook een lang cyclus gem. 32 dagen de ferti arts had goede hoop nog ...
Volgens mij,is een vruchzakje met zwangerschapsring ongeveer bij 5 weken zwangerschap. Vanaf 6 weken zou,je denk ik al wel een vruchtje moeten,zien, want ik had bij 6,3 al een kloppend hartje.
Dan moet je idd wel een,hele late innesteling gehad hebben, want volgens jouw datums zou,je ongeveer 6,5 week zwanger moeten zijn. Maar een late innesteling heb ik wel vaker gehoord.
Hoop dat het goed is ....... En bij 6 weken hoeven ze niet altijd iets te zien zeiden ze ! Volgens de berekening van nu ben ik 6 weken en een 1 dag ...
Ik hoop dat Volgende week een mooi kloppend hartje in beeld krijg! Dat lijkt nog lang hè,ik krijg dan de termijnecho.
Dankje Melanie ,hoop dat ook dat er gewoon meer te zien is !! En jij volgende week wel genieten van je echo ...maak je zelf ook een filmpje ervan ? Dat lijkt me echt super...
Nee, maar bij 6 weken moeten ze wel echt een vruchtje zien, zeker omdat het hartje dan zou moeten kloppen. Maar zolang de arts goede hoop heeft, heb ik dat ook meis. Ga keihard voor je duimen! Ben zelf ook een MMM meisje, dus snap je helemaal hoor .
Ik dacht met mijn laatste zwangerschap (in maart) ook 6 weken te zijn toen ik eerste echo kreeg maar werd gelijk terug gezet naar 4 door de gyn. Was ook alleen een vruchtzakje . 2 weken later moest ik terug komen daar zat een vruchtje en een hartslag , helaas was deze niet sterk genoeg en is het toch mis gelopen . Zij zei dat het ik toen op 6.1 week zat . Dus hou gewoon zeker nog de moed erin . Als je arts positief is , moed houden ? Dus hou hoop en duim dat je snel een geweldige echo krijgt!
Ik hoop dat je gewoon minder ver zwanger bent en je binnenkort een mooie echo hebt! Veel succes met wachten, dat lijkt me erg zwaar...
Vandaag bij de gyn geweest ,hebben het hartje ZIENen HOREN kloppen..... Ben zoooo blij ,de gyn heeft de zwangerschap nu op 7 weken en 2 dagen ! Bedankt !