Hallo dames en vooral NUB-experts! Gisteren de 12 weken echo gehad, en ik bleek al 5 dagen verder te zijn. Helaas nam onze frummel de meest onmogelijke posities aan op zijn kop in een vreemde bocht dat er van een NUB geen sprake was. Vandaag laatste controle bij de gyn en daar 1 plaatje vanaf de zijkant, hij/zij ligt wel erg krom. Dus de vraag is er een nub te zien, en zo ja wat denken jullie?
Ok thnx voor het kijken! Dit was echt de enige foto van de zijkant, de rest alleen maar vreemde pretzel houdingen, over 3,5 week weten we het!
ik zie wel een nubje hebt ik het idee. maar durf ook geen zekere uitspraak te doen omdat ie zo krom ligt, ook geen expert, maar ik denk toch een jongetje... laat je het weten?
Ik lees hier allemaal topics over NUB......wat is dat precies??? Ja begrijp dat het met het geslacht te maken heeft, maar waar staat de afkorting voor??
Thnx meiden voor de felicitaties, het was zo bijzonder! En best een beetje spannend, terwijl allebei natuurlijk hartstikke welkom is!
Sorry, beetje dom, ik heb gereageerd terwijl het geslacht al vermeld was...niet gezien. Gefeliciteerd!