Hier ben ik weer... ik heb een video..die heb ik 4 dagen geleden hier geplaatst ...ik will graag meer reacties wat denken jullie jongen of meisje?? http://youtu.be/g4WsZWfoqcg bedankt!!!!
Ook ik zeg een jongen! Wat een leuke echo! Ik moet helaas nog effe wachten op die beelden van mijn kleintje! Kan niet wachten als ik zulke beelden te zien krijg! Gewoon prachtig! Liefs Luna82
Overduidelijk een jongen lijkt veel op de nub hier en is ook een knul Lijkt ook wel bij de 1.52 ongeveer of het een piemeltje is wat je ziet tussen de benen zeg. Weet dat het niet kan maar echt grappig.
@burningkarma opnemen is niet standaard.. als je wel mag....ik heb het zelf gevraagd..dat mag alleen moet je 2 euro extra betalen voor DVD
Wat een leuk fimpje van jullie kleine. Beweegt echt super veel,.echt heel leuk Ik heb verder er geen verstand van maar bij deze kan je wel heel duidelijk de NUB zien voorbij komen!!!!
bedankt allemaal!!!! ik ga ervan uit dat het een jongen is... als het een meisje wordt dan moet ik echt omschakelen heeft iemand zin om geslacht te bekijken??