Omdat ik de nub theorie erg leuk vind en zelf benieuwd ben hoe je dit kunt zien, vroeg ik me af of iemand een bureau weet waar je een pretecho kan laten doen en ze daar naar kijken en uitleggen. Mijn verloskundige kon er helaas niets mee en zocht er ook niet naar. Nu bij mn tweede zwangerschap lijkt het me leuk dit eens te zien. Weet iemand waar je dit kan doen omgeving Vlaardingen, schiedam of rotterdam?
Je zou eens contact op kunnen nemen met Meer echo's 4 fun in Maassluis. Een goed opgeleide echoscopist die echt de tijd neemt!
Ik heb bij Wonderbabies in Capelle een pretecho laten maken met geslachtsbepaling en de echoscopiste wist wel wat een nub was. Hoeveel ze erover kan vertellen durf ik alleen niet te zeggen...
3D in Barendrecht inderdaad Ik zou niet naar die in Maassluis gaan aangezien ze daar t geslacht van t kindje van mn schoonzusje met 16 weken verkeerd hadden.. er werd hun verteld dat het een jongetje was maar 4 weken later toch echt een meisje Maar goed dat hun het niet eerder bekend hebben gemaakt