Hoi meiden, Ten eerste wat ontzettend bijzonder om zwanger te zijn zeg, heb ik me vandaag gerealiseerd haha als je zo'n klein kindje in je buik ziet prachtig. Alles was verder goed alleen het buikje liep 5 daagjes achter dat is normaal toch? Maar wat ik me afvraag? Dit was ons 2e poging om ook te zien wat het geslacht was maar die van ons weigert het te laten zien, doet de beentjes bij elkaar en het handje ertussen ze kon na 20 minuten er nog niks van maken haha. Hebben meerdere meiden dit weleens meegemaakt? Nou hebben we met 26 weken nog een pretecho, maar denk dat die van ons dwars is en dan dus ook niet wil haha. Ben benieuwd of er meedere dezelfde ervaringen hebben.
Mijn kindje wilde het geslacht ook eerst niet 'showen', nog steeds niet altijd echt gemakkelijk. Bij 20 weken echo hebben ze me rond laten lopen en springen en toen is het wel gelukt om even in beeld te krijgen of mijn kindje een jongetje of meisje is.....
Bij de eerste wilden we het weten, maar hadden we ook een "dwars" kind. Elke keer in kleermakerszit en handjes ervoor. Pas rond 28 weken waren we 100% zeker dat het een meisje was!
Bij ons was het ook niet te zien.. Draaien, springen, en zelfs toen was het nog niet te zien. Een week later mocht ik terugkomen, toen wist ik wel dat het een jochie zou worden.
Hier ook eerst dwars, draaide helemaal met het apparaat mee. Uit eindelijk kunnen zien. Bij de 20 weken echo niet gezien. 3/4d echo van laatst wel weer bevesteging gekregen. Geslacht wordt hier niet voor geschaamd, gezicht des te meer ! Mocht de volgende dag terug komen met het advies: uur van te voren goed plassen dan 2 glaasjes water en een cola, goed eten/volle maag en best actief doen.. misschien helpt een volle blaas + maag bij jou ook. Hier heeft het redelijk geholpen .
Bij mijn oudste was het met 20 weken ook niet te zien. Met 23 dachten we meisje, met 30 weken pas bleek het een jongen
ik heb afgelopen maandag een pretecho gehad bij 15 weken en 6 dagen en ons kleintje wilde het in eerste instantie ook niet laten zien hndjes tussen de beentjes, beentjes gekruist beentjes opgetrokken . maar net toen ze wou stoppen gingen de handjes omhoog en zagen wij toch echt dat wij een jongetje verwachten de vrouw van het echo bureau vertelde wel als je een uurtje van te voren een glaasje cola drinkt of iets zoets eet het kindje wakkerder is en meer bewegelijk waardoor het mischien makkelijker word om te zien wat het word.