ik, manlief, opa, oma en de vrouw van de echo twijfelde. volgende week weer een echo om het zeker te weten, maar wij dachten 2 hartjes te zien. Bij het inscannen van het kleine fototje zagen we dit in het groot. is dit er 1 of zijn het er 2 het rondje is de dooierzak In mijn album staan nog meer foto's
heej! spannend hoor! op de echo die je laat zien lijken er twee te zijn inderdaad... maar moeten er dan ook niet twee dooierzakjes zijn? en op je andere echo's steeds maar eentje... hmm wanneer heb je weer een echo? ik zou je niet kunnen zeggen, maar als ik naar je laatste kijk, denk ik ja zou kunnen...
Ik was even opzoek naar een echo van mijn tweeling rond die periode maar die staat niet op de comp. Even in het boekje gekeken met echo's. Ik vind het heeeel moeilijk te zeggen. Je zou bijna zeggen dat het er wel 2 zijn. Kan ook niet echt vergelijken bij mij want mijn kereltjes zijn 2-eiig. Je ziet dus duidelijk een 'lijntje' er tussen. Zag je nu wel 2 hartjes dan of duidelijk 1? En wat zei je VK dan?
Oh lees weer half. Iedereen vond het erg onduidelijk begrijp ik. Wat spannend zeg! Een tweeling is heel erg leuk
ik weet niet of het dan ook 2 dooierzakjes moeten zijn. Die lagen er wel , maar te ver weg zei ze. we dachten 2 hartjes te zien, maar net als we het goed zagen dan bewoog die voorste zich weer Me vader zei al ow ja hoor die ligt nu al dwars
de volgende echo heb ik volgende week donderdag. maar als ik deze echo vergroot, dan lijkt het wel alsof er tussen die 2 nog een dooierzak ligt en dat het bovenste frummeltje ietsjes kleiner is. Ow ik hoop zo dat het er 2 zijn
nou meid ik ben heel erg benieuwd naar de volgende echo! het lijken er echt 2! dan zou het dus een eeneiige tweeling zijn ofniet? gr's
tuurlijk laat ik het weten en ja dan zou het 1 eiig zijn mannetje zegt nu al: moeten we dan nagels gaan lakken om ze uit elkaar te houden?
Spannend, het lijken er idd twee! Zou best kunnen, want ik zie dat je hcg ook erg verhoogd was. En dan kan een kenmerk zijn bij tweeling zwangerschap. Alvast dubbel gefeliciteerd dan! Mijn zusjes zijn ook een eeneiige tweeling.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt inderdaad of er 2 zitten! Spannend zeg! Sterkte met wachten!
Kan het niet gewoon de placenta zijn?! Want is een beetje vreemd dat op de andere foto's echt maar 1 frummel te zien is. Maarja je weet het pas zeker als je een duidelijkere echo hebt. Dus spannend.....
op de foto van 7 weken die in de lengte is om de frummel op te meten lijkt het ook alsof er 1 boven licht. maar donderdag weten we het zeker
Haii Ik denk ook dat het er 2 zijn zo lijkt het idd wel en een placenta kan volgens mij nog niet wat die wordt toch pas rond 12 weken aangemaakt? Ooh spannend voor je meid wens je heel veel plezier bij de volgende echo Liefs Maria
bij mijn schoonzusje zagen ze ook pas met 8 weken dat het een tweeling was, daarvoor hebben ze ook maar 1 duidelijk gezien dus het kan. Spannend hoor lijkt me super om een tweeling te krijgen!
Wat spannend zeg!!! ik ben benieuwd naar de volgende echo, ik zou zo ook op het eerste ook zeggen dat het er twee zijn, dat dachten ze bij ons ook alleen toen op de volgende echo was er niets meer behalve een leeg vruchtzakje wat al bijna verdwenen was. (dus was wel iets geweest volgens ons echo man)