ok, heb ff een paar shots uit je filmpje gepakt .. kijk, hij staat niet super omhoog, maar ik vind hem wel hoog genoeg (met kijkend naar de bol) om een jongen te zijn. Bekijk bijlage 258284 Bekijk bijlage 258285
Bekijk bijlage 258288 Bekijk bijlage 258289 Maar weet wel dat de nub theorie niet 100% waterdicht is! Heb jongensnubs gezien wat toch een meisje bleek en andersom
Wauw RoGi! Wat super lief van je dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan, echt super!! Thnkx! Ben heeel benieuwd! Als je de echo's kijkt van mijn 3 jarig zoontje op de vorige pagina zou je dan zeggen dat het een jongetje is? Ikzelf vond mijn zoontje een meisjesnub hebben Ikzelf denk dat deze kleine ook een jongetje is, maar manlief denkt een meid haha Ik hou jullie op de hoogte!
Ja dat vind ik echt een meidennub (zie mijn opmerking over 100% waterdicht ). Hij wijst parallel en heeft ook geen bol (wat vaak, dus niet altijd, duidt op een jongen).
mmm.. op dat andere forum zeggen ze allemaal dat de echofoto van mijn zoontje van 3 ''the pelvic bone'' laat zien ipv dat het de nub is en ook zeggen ze bijna alle 25 amerikanen dat de baby waar ik nu zwanger van ben een meisje is omdat de NUB wel paralel loopt met het uiteinde vd ruggengraat? sommige hebben al meer dan 2000 voorspellingen goed en ze kijken echt puur naar het uiteinde van de ruggengraat ipv naar de hele ruggengraat/gemiddelde ik ben zooooo benieuwd of de amerikanen gelijk hebben of wij nederlanders ikzelf denk ook echt dat het een jongetje is, voorgevoel ofzo? morgen nog 2 weekjes! hun tekenen de lijnen allemaal zo:
Dan zou onze beeb dus ook een meisje zijn bij de amerikanen hahahaha. ik ben nu ook erg nieuwschierig.
Net bij echobaby in Lommel geweest voor een geslachtsbepaling en ze weet het voor 200% zeker Het is een MEISJE!!! Was na 2 seconde al zichtbaar op haar 4D HD toestel, ze kan tot 3 millimeter nauwkeurig kijken Ze was er 200% van overtuigd en zag al schaamlippen en een clitoris Hebben de Amerikanen toch gelijk Maar ik ga pas shoppen als het over enkele weken nogmaals bevestigd word haha Zal vanavond of morgen het filmpje + foto's plaatsen, zijn nu in de auto opweg naar huis
Wat leuk gefeliciteerd!! Dan zou die van mij ook wel eens een meid kunnen zijn als ik onze echo's vergelijk! Hahaha
Gefeliciteerd!!! Zie je nu wel....die boliing op het eind zegt niks Wij gaan nu a.s. zaterdag naar Lommel, ben benieuwd!
ik ga zo de video uploaden, kunnen jullie kijken mijn man sprong echt als een gek door de kamer voordat ze de opname begon en het geslacht al zei haha, ze had nog nooit iemand zo blij zien doen hahaha
hij is aan het uploaden, is alleen bijna 700 mb, dus duurt ff hier alvast wat foto's van onze dochter ik heb 46 foto's op CD, een hele dvd, 5 echofoto's en dat voor 55 echt spotgoedkoop had ook gekeken op haar youtube kanaal en de echo komt idd overeen met die van een meid. hier echo's van haar die ze op haar youtube kanaal heeft staan: voorbeeld echo meisje bij 13 weken: 13 weken echo meisje - YouTube voorbeeld echo jongen bij 13 weken 13 weken zwanger jongen - YouTube zij is echt een aanrader
hier de video even de 1e helft van de video verkleind en geupload, want duurde zooo lang. dvd duurde eigelijk nog langer. kwaliteit is nu dus beduidend minder omdat het flink verkleind is Geslachtsbepaling 13W4D bij echobaby.be in Lommel, aanrader!.m4v - YouTube
Super mooi!! Heb hem helemaal af gekeken. Toch meen ik op sommige beelden te zien dat de nub ietsjes omhoog steekt, dus heeft niet altijd te zeggen dat het dan een jongen moet zijn. (ja ik hou hoop haha )
Het is geen nub meer maar al echt het geslacht zei ze na afloop soms ziet ze op dit termijn nog wel de nub en vermeld dat dan ook aan degene die de echo laat maken, en ook als ze niet zeker is zegt ze dat erbij, maar ze zegt echt dat het nu geen nub meer is bij mij maar echt het geslacht omdat zei als 1 van de weinige in de benelux een 4D HD toestel heeft ( net als Jan Koning in Ochten) kan zei het op 3 millimeter nauwkeurig zien kijk maar eens een paar posts terug, daar plaats ik een link van haar voorbeeldfilmpje van een echo van een jongen met 13 weken en daar zie je gewoon balletjes en een piemeltje ook op deze foto van haar website die bij 13 weken en 1 dag is genomen zie je duidelijk een piemel Echobaby - 2D-FOTO'S ze zei ook dat ze anders balletjes in de buik had moeten zien en die zag ze niet. ik ken best veel mensen waarbij ze het goed had met 13/14 weken, ook waar ze duidelijk al balletjes in de buik zag zitten die nog moeten indalen