heb een bijlage erbijgevoegd van mijn echo. nu heb ik zelf een gevoel wat het gaat worden, maar ben eens benieuwd wat jullie ervan denken??? maandag heb ik de 2O weken echo, en weten we normaal het geslacht. bedankt! liefs
Ik kan het niet goed zien..ik zie iets wat op een nub zou kunnen lijken , maar ben helemaal niet zeker. Als ik zie wat ik zie dat ik zie ..de nub is dan gok ik een meisje.
Ja ..iets duidelijker, ben er nu bijna zeker van de nub. Ik vind het nu een twijfelgeval, volgens mij is de nub iets gebogen naar boven en gok ik een jongen ipv een meisje. Het ruggetje ligt wat krom en onregelmatig op deze foto dus het is en blijft een lastige. Ik zeg 60/40 jongen/meisje
Ik waag me er niet aan wat je voor "nub" aan zou kunnen zien is naar mijn inziens te groot Kan heel goed de navelstreng zijn. Mocht je op korte termijn weer een echo maken dan wil ik met alle plezier een gokje wagen
bedankt alvast! maar nu weet ik nog niks eh haha. Maandag heb ik de grote echo, en dan zal ik het weten... hopelijk haha want ben reuze nieuwsgierig! x
trotsemamma, je echo is helaas wat wazig. Heb je misschien een andere echo van tussen de 12 en 14 weken? eentje en-profiel en waarbij de billetjes niet zijn 'afgesneden'?
je hebt deze met het fototoestel gemaakt denk ik, hierdoor worden ze waziger en door de flits kun je een vertekent beeld krijgen. Heb je geen mogelijkheid om de echo in te scannen anders? Meestal komt dat de kwaliteit echt ten goede en kan ik ook 'meer zien' .
Wie zou me kunnen zeggen als het een jongen of een meisje zal worden. Ben er wel benieuwd naar. Het zijn 12 weken echo's. Ik hoop wel dat gelukt is om mijn echo te plaatsen, is namelijk mijn eerste keer op deze site.
@cherie.. Nou daar zat ik ook al aan te denken dat het miss een meisje zou kunnen zijn, maar de twijfels die heb ik toch.