View attachment 238766 View attachment 238767 wat denk je? NUB experts zien jullie iets ???? vandaag echo met 12 weken en 2 dagen.Ik ben zooooooo benieuwd wat het wordt graag reactie ...ik wacht
ik heb nog foto's en video..ik ga de video downloaden..zij of hij beweegt op het einde van de video hij/zij was de heletijd aan het slapen.
ik kan helaas de video niet downloaden...RoGiJuLi bedankt voor het kijken! jammer dat het niet duidelijk is ik wacht nog op andere reacties
http://youtu.be/U7V-cdsey7o ik heb hier nog een video..ik hoop dat het duidelijk is krijg ik jongen of meisje???
Neeee. volgens mij is het een jongen!! Heb ff 2 shots stilgezet waarop je kan zien dat de nub duidelijk omhoog wijst View attachment 238902 View attachment 238903 Ik vond wel dat ze veel tussen de beentjes (potty shot) aan het kijken was
Oke toch ik zie het wel maar ik weet het niet.Die NUB theorie blijft toch een beetje vaag.Hier was het bij 12 weken een knul maar met 20 weken was het toch duidelijk een meisje.
Ik kan helaas je filmpje niet goed zien op mn telefoon. Maar de foto's van rogi zijn overduidelijk! Een ventje dus.
@Anouk ..heb je ook mijn video gezien ??als niet...wil je het a.u.b kijken ??alvast bedankt voor het kijken.