Via IUI ben ik zwanger geraakt. Is het normaal dat je dan met 4 weken en 3 dagen de 1e echo krijgt? Zoja, is er dan al een kloppend hardje te zien?
Dat is volgens mij nog te vroeg meestal is er een kloppend hartje te zien tussen de 5,5-6 weken dacht ik. Maar je hebt 1 mei toch pas de echo zie ik?
4 weken en 3dagen is wel heel erg vroeg dan kunnen ze niet meer zien dan een zwangerschapsring. In de kliniek waar ik liep was onze eerste echo op 7w en 3d zodat er zeker een hartje zou zijn. Mag ik vragen waarom ze zo vroeg al een echo maken.
met 4 +3 zien ze nog niks, als je geluk hebt een zwangerschapsring, maar de kans is groter dat ze alleen eeen verdikt baarmoederslijmvlies zien. waarom maken ze zo vroeg een echo?
vast!! dan heb ik niks gezegt! met 6 w3d kunnen ze idd wel al een hartje zien. Maar heel soms ook niet, dan gaat ie wat later kloppen.
ik zat ook al te rekenen Maar dan kan je al wel wat meer zien en idd met wat geluk al een kloppend hartje
Waarschijnlijk wel inderdaad, maar het is nog steeds wel wat voreg, dus het kan ook zijn dat er nog geen goed kloppend hartje te zien is, zonder dat dit direct betekent dat het niet goed zit. Zelf ook vroege echo's gehad, maar zoals ik er nu over denk, wil ik geen echo meer voordat ik denk voorbij de 7 weken te zijn. Vroege echo's kunnen zoveel onrust geven. Soms moet het wel door bloedverlies of kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap....