Zijn er mensen die met 9 weken echo ook uitwendig iets hebben kunnen zien. Ik wil graag met de kids naar de echo anders kan manlef ook niet mee.maar als het inwendig word is het geen goed idee.of de kids even naar de wacht kamer doen als er niets te zien is uitwendig maar dat vind ik ook weer zo sneu
bij mij probeerde ze t niet eens van buitenaf. kreeg gelijk inwendig. en ik ben gewoon slank. weet je zeker dat je de kids meeneemt?? ik ben blij dat ik t niet gedaan heb de vorige keer. het was bij mij dus niet goed. en dat wil je je kids toch een beetje besparen. dit zeg ik niet om je bang te maken of zo, want in de meeste gevallen is het wel goed natuurlijk. maar ik zou er toch even goed over nadenken. succes
Nee wil ze niet persee mee nemen. Daarom wou ik hier ook vragen of er mensen waren die bij 9 weKEN lgewoon een uitwendig echo hebben gehad.manlief moet anders opppassen en dan moet ik alleen.
Is dus beter om alleen te gaan of misschien als nog iemand die kan oppassen. Het is in de ochtend en meestal moeilijker om oppas te vinden.
ligt toch echt aan de vk hoor want ik heb bij alle 3 een uitwendige echo gehad vanaf 8 weken!!! als je het zeker wilt weten zou ik ff de vk bellen..... is er niet iemand in je omgeving die bij de kids kan blijven??? (als het goed is krijg je ook een intake-gesprek en die duren ruim een half uur/3kwartier.. lijkt me ook niet echt handig om de kids bij te hebben)
ja ik denk dat ik wel eerst even ga bellen. nee intake heb ik weer een week later. ik denk toch dat het ook te maken heeft met het soort aperatuur wat de praktijk heeft.
Ja zal ook wel een belangrijk punt zijn hoor.. Was hier bij een echobureau die vele pretecho 's doet (beeld moet natuurlijk wel goed zijn dan ) en ze zei meteen al dat het uitwendig waarschijnlijk prima te zien was.
Ik heb maandag echo gehad en bleek al 9w ver te zijn ipv 8, ook gewoon uitwendig hoor. Gyn wil geen inwendige maken tenzij het echt nodig is. Ik ben niet de magerste maar ook geen dikzak, dus gewoon een gezond speklaagje op mijn buik
Ok dankje wel voor de reacties. Dit dacht ik dus al dat het niet altijd inwendig hoeft. Ik bel anders even paar dagen voor dat ik moet die zullen me wel meer vertellen.
Hier met 7 weken al uitwendig, was toen ook wel te zien, inwendig was het op dat moment nog wel wat beter te zien, bij 9 week was uitwendig zo duidelijk dat inwendig echt overbodig was.....
In deze zwangerschap alleen maar uitwendige echo´s gehad vanaf het begin. Dacht al verder te zijn zoen en bleek bij de eerste echo pas bij 5+5 te zijn. Toch was er duidelijk een vruchtzakje zelfs te zien. Bij 7+5 weer een echo gehad omdat we niet wisten of de zwangerschap intact was en konden toen ook de baby zien. Ben normaal gebouwd met een klein fetlaagje op mijn buik die ik overgehouden heb van mijn vorige zwangerschappen Heb er toen niet voor gekozen om de kinderen mee te nemen. De oudste mocht nu bij de pretecho (16+5) mee en de jongste mag mee bij de 20 weken echo
ja ik hoop dat het uitwendig kan. zo te lezen kan het bij meerdere deel wel. de kids wou ik alleen mee om niet alleen te gaan vind ik niet zo fijn anders moet man lief ook thuis blijven.eerste echo in je eentje . ik ga me best doen voor oppas en anders ga ik gewoon alleen
Hier gisteren uitwendig een echo gehad met 7weken! Prima te zien allemaa.. Volgende keer wordt het wel weer inwendig omdat ze dan het termijn nauwkeuriger kan bepalen dus het kan alle kanten op. Gr,
hier met 8+6 uitwendig door m'n speklaag prima een tweeling te zien. Heb 2 dagen later in het ZH ook nog wel een inwendige echo gehad omdat ze heel precies naar de vliezen etc wilden kijken, daar was m'n dochter van 2,5 gewoon bij trouwens. Hier mochten er trouwens echt geen kinderen bij de 20 weken echo zijn (zowel in het vk centrum waar we die van dochter hebben gehad als in het ziekenhuis met de tweeling)
ow wat leuk gefeliciteerd met de tweeling. ik vind het zo een naar gezicht als het inwendig moet en kinderen erbij zullen zijn liever niet dus.
Hier ook een echo met 9weken gehad. En dat was uitwendig.Het was heel duidelijk te zien. Goed beeld.Had ook wel een volle blaas.