Whaaaa nu baal ik echt hoor Idd, ik dacht eerst ook een jongensnub te zien maar dan twijfel ik wel of t de nub is.. aan t eind weet ik t bijna wel zeker van omdat het achterste beentje duidelijk omhoog ligt, dat hadden we al vaker gezien en het voorste beentje komt op een gegeven moment een beetje door die nub heen en heeft ook een andere hoek.. wat dat anders kan zijn kan ik dus echt niet verzinnen Maar het kindje ligt ook niet in een goede hoek.. Potverdrie.. heb er gewoon teveel op gehoopt dat t door filmen iig wel EVEN goed in beeld zou zijn.. Moet van vriendlief geduld hebben tot de geslachtsbepaling van 22 aug. HOE GA IK DAT DOEN?! ik wil nubben.. hihi
ik ben een leek dus heb er de ballen verstand van! kan je niet gewoon aan de vk vragen nog een keer voor je te echo-en ? als je erbij zegt dat ze geen beoordeeling hoeft te geven alleen een goeie echo hihi? bij mijn eerste had ik een super lieve vk maar jammer genoeg loop ik nu bij de gyn die zijn een stuk strenger ik zet me fototje er ook nog ff bij hoor ben zo trots op me kleine kadotje!
Nee ik heb over 4 weken pas weer een vk controle.. een dag na mn geslachtsbepaling! dus dat schiet niet op.. En mn echo was heel mooi hoor.. alleen de beelden niet, en das mijn probleem.. ging t eigenlijk niet om he.. tis een medische echo (termijnbepaling) Heb wel t echoburo (met een van mn vks) gemaild of die de NUB theorie kent en of ze daarvoor een echootje zou willen doen en daarbij echt op zoek zou willen gaan naar dat ene plaatje.. en dan voor de kosten van een goedkope geslachtsbepaling (35 euro) Mooie nub trouwens! jammer dat t kindje rechtop zit zeg maar, schijnt dat dat kan vertekenen maar ik vind m mooi duidelijk
@pampapilo op nub pagina staat er nog een op die vind ik zelf duidelijker maar lukte niet om die erop te zetten wat jammer zeg dat het zolang duurt bij mijn dochters was ik totaal niet nieuwsgierig over het geslacht maar nu met de nub theorie en zo wil ik het bij deze gewoon weten hahaha maandag weer op controle en eind volgende week ga ik een geslachtbepaling laten doen hoop dat ze dan het kunnen zien! spannend!
Nou ik kon t natuurlijk niet laten he.. ik ga morgenochtend voor een extra echootje.. Mn vk (tevens echoscopiste met eigen buro hier waar ik nu dus heenga ) had nog nooit van de theorie gehoord maar wilde t wel proberen! ik ben dus erg benieuwd en wil ff wat voorbeeld fotootjes meenemen zodat we voor dat perfecte plaatje kunnen gaan! En nog ff vragen of t misschien op een dvdtje kan omdat vriendlief niet meekan en daar balen we beide van dus ik smeek dr wel ff of ze t niet AUB ff op mn dvdtje wil zetten (neem gewoon mn eigen lege dvd mee! hihi) Wish me luck!
hey wat super dat je vk dat wil doen! hoop dat je een mooie shoot krijgt haha hoe laat moet je morgen heen?
Tis gewoon een pretechootje hoor dus kost me wel gewoon wat maar toch vind t wel leuk van dr! morgenochtend kwart voor 9 moet ik er al zijn!
JAaaaa!!!! Spannend, hahaha! Had hetzelfde gedaan hoor! Nou meid, ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar je plaatje morgen
Ik ben terug!!! We hebben t duidelijk in beeld gekregen en heb t op dvd gehad, dus heb een hele BERG duidelijke foto's nu! Wij waren erover eens wat het zou zijn volgens de NUB-theorie, heel benieuwd wat jullie zeggen! Ik ga een berg linkjes neerzetten want anders wordt t teveel voor mn topicje vrees ik! haha Login to a private Photobucket.com album Waarschijnlijk heb je een wachtwoordje nodig dat is: Pambaby
Whaaaa ik vind t zooo gaaf dat t zo goed te zien was! als het nu maar geen piemeltje laat groeien! hahahahaa
O wat leuk meis!!!! Precies zo'n nubje als bij mij, mooi plat!!! Leuk leuk leuk, ook een zusje voor je menneke! Kunnen we samen los op roze
Jaaaaa!! al durf ik nog geen roze te shoppen hoor!!! geloof t nog niet zo goed.. al schijnt de theorie toch wel 90% betrouwbaar te zijn na de 13 weken en t is nogal duidelijk voor iedereen! Zit wel stiekem op een roze wolk te zweven hoor...
@pampilio gefeliciteerd! een meisje wat leuk je weet toch dat ik stiekem hoopte op een jongen? gister bevestigt! het is een jongen! nub theorie klopte dus!
Oh wat gaaf! Gefeliciteerd!! vind het zo leuk te merken dat als het duidelijk te zien is het gewoon lijkt te kloppen allemaal! Gefeliciteerd met je komende knul!