Ik druf t best met een hoop zekerheid te zeggen eigenlijk, deze termijn zon mooie platte NUB.. dus ik ben ook erg benieuwd!
Mausy je ziet niet de volledige nub, dus dan is t eigenlijk gokwerk. Ook zou t best de navelstreng kunnen zijn, zie m ook op t buikje.
Het is inderdaad moeilijk te zien. Bij 1 echo zou ik voor een meid gaan maar toen ik de andere bekeek dacht ik weer een jongen. Helaas meid..ze zijn idd niet echt duidelijk. Succes
Thanks voor de reactie, maar als je verder in het topic leest zie je dat ik een nieuwe link heb neergezet van mn nieuwe echo die wel duidelijk was! Hier nogmaals het linkje: Login to a private Photobucket.com album wachtwoord: Pambaby
Pampapilio is dat witte ding wat -- zo wijst de nub? Bij de beentjes? Want dan is het echt overduidelijk een meisje hè.. Dan heb je super duidelijke echofoto's!!
Jup dat is de NUB! kan t soms niet geloven dat t zo duidelijk is hoor.. heb ergens in mn achterhoofd toch de voorbereiding op een piemeltje in beeld bij dr papa.... Al heeft een amerikaanse expert (doet dit al een jaar of 7, en leid een groot forum) gezegd dat ze van dr stoel zou pleuren en bewijs zou willen zien als ik straks kom vertellen dat t een jongen is..
Met hoeveel weken en hoeveel dagen had jij een nubfoto neergezet daar?? en heb je je fotootje nog?? ben nu wel nieuwsgierig waarom ze t fout hadden!
Ja heb nog wel een foto, maar kan m niet op de site zetten met m'n telefoon. Pc is nog ingepakt.. In t nubtopic staat ie ook nog wel ergens in t vorige deel. Moet dan ongeveer in maart zijn geweest. Ik had t dus zelf wel goed! En de Amerikaanse ook de meeste. Hier niemand!
heb t opgezocht en zie je foto's niet meer staan, wel je posts maar dan zonder foto's.. AAAARGH hahaha
Ohhh lekker irritant haha! Heb de meeste reacties via pb gehad. Sommigen zeiden 100% meisje Moest dus toch wel even wennen dat t niet zo was Je houdt de foto's tegoed, als je dan nog interesse hebt en t nog weet
Zeker wel! ben errug nieuwsgierig nu naar de ligging en zwangerschapsduur en alles! Ga t steeds enger vinden, denk dat ik wel ff schrik als ik een piemel in beeld zie de 22ste..
Maar ik begrijp trouwens dat jij op t amerikaanse forum en hier wel gemengde berichten gehad had? dus jongens en meidenstemmen? Ik heb tot nu toe overal alleen meisje gehoord..
Ik had overal alleen meisje eerst!! Stuk of 20 reacties in totaal! Toen plaatste ik bij beide nog n echo van 13.3 weken en zei 1 Amerikaanse experts jongen en anderen waren geen expert. De rest bleef overtuigd bij meisje.. Ik dus niet. Maarrr jouwe vind ik duidelijker hoor, zal vast niet opeens n pielemansje aan zitten