Hihih ach je weet t nooit! soms kijk ik naar mn foto's en denk ik, is ie wel echt plat.. staat ie niet iets omhoog?!.. zooo lastig omdat ik ergens nu overtuigd ben van een meid en dat super vind natuurlijK! (heb stiekem al zin in al t roze ) Maar aan de andere kant ben ik een beetje "bang" dat t gewoon een knul is en dat ik me kapotschrik bij dr papa! hahahaha Denk dat ik dan naast t bed belandt wuhahaha We gaan t zien.. nog 2 weekjes......
Lottie & Pampapilio - Ik lees dat jullie het over een amerikaanse site hebben. Ik ben ook benieuwd naar onze frummel. Zouden jullie die site willen noemen dat ik daar op kan kijkne.? Bedankt!
@ Pampapilio, Ik heb ook op je niewe link gekeken...en ja deze is echt duidelijk een meid hoor! Succes de 22e weet je het! Spannend! Wij kunnen de 24e terrecht. X
Whaaaa jaaa morgen!! kheb er ZON zin in he! Dus ja, morgen horen jullie van me of het idd echt een meid is of dat de theorie echt t raam uit kan! hahahaha
13:50 als ie niet uitloopt maar denk morgenavond pas online te zijn dus jullie moeten waarschijnlijk nog ff langer geduld hebben! hihi
wij laten het 25 aug nogmaals checken haha die afspraak stond al en altijd leuk om te kijken naar de beeb.
\ Nee das wel waar maar was zooooo bang dat we toch even een shock zouden krijgen hahaha Jaaaa die roze wolk komt goed! van de week ff de winkels leegkopen! Jij al een kast vol ROZE?