Oke, misschien stom maar ben gewoon erg benieuwd. Heb hier de 2 echo fotos gevonden van de oudere kids hier. De bovenste is precies met 12 weken van de oudste en de onderste is van de jongste met 13.2 weken. Ben benieuwd wat voor nub hier in te zien was. Kortom beetje een testje Geloof jullie zeker wel, ben ook zeer benieuwd of jullie het goed hebben bij de kleine in me buik. Maar ben ook benieuwd of jullie het toen hadden kunnen zien met de oudste 2 zal maar zeggen... Dus wie o wie wilt gokje wagen oudste:12 weken echo View attachment 228416
Bovenste een meisje. Onderste ligt het kindje gedraaid dus kan het niet goed zien, maar ik denk een jongen. Pb me ff of ik het goed heb
Heb jullie PB gestuurd dus nog meer gokjes zijn altijd leuk om te lezen. dit is overigens foto van de 3e maar die had ik al een keer geplaatst, maar zie net dat ik die per ongeluk gewist heb Maar nog even wachten voor ik daar kan vertellen of jullie het goed hebben Wel benieuwd hoezeker jullie van de 3e zijn dat het een jongen is View attachment 228443 Vind overigens echt intressant die Nub theori vandaar dat ik hier ook veel mee lees
Haha zal nog een leuke hoofdprijs bedenken Uitslag heb ik verstuurd via pb ben ik jou vergeten mamma van 2 boys? Oh had je niet geraden Even afwachten wat de 3e word al zijn de meningen daar saai over alles hetzelfde tot nu toe haha