Progynova

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door zonnetje2015, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wie heeft er ervaring met t gebruik van progynova? Gisteren is een septum uit m'n baarmoeder gehaald en nu aan de progynova gezet. Waarom is me niet helemasl duidelijk. Om t baarmoederslijmvlies te laten herstellen? Krijg je gewoon je eisprong? Bijwerkingen? Het is blijkbaar geen anticonceptie maar ik lees her en der dat t je eisprong platlegt?

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb het geslikt tijdens de cryo terugplaatsing van IVF maar dan wel meerdere tabletten per dag. Dan legt het wel je cyclus plat maar met 1 per dag lijkt me dat niet. Progynova zorgt voor opbouw van baarmoederslijmvlies. Misschien moet je het je arts nog eens vragen waarom jij het gebruiken moet?

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ja ik bel maandag ff. Is me gisteren na de narcose ontgaan. Bedankt voor je reactie klinkt wel logisch eigenlijk.

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Progynova kan om meerdere redenen worden gebruikt. Voor de opbouw van je bms; maar ook om je cyclus even plat te leggen en je baarmoeder ed wat rust te geven (wat het meest logisch lijkt na z'n ingreep).

Heb het zelf ook gehad. Moest het 28 dagen slikken en toen stoppen, kreeg toen een ontrekkingsbloeding (werkt veelal zelfde als de pil, alleen je bent niet beschermd) en dan kan je lijf een soort restart maken.

Het kan dus om verschillende redenen worden voorgeschreven.

Deel Deze Pagina