Hoi allemaal! Net weer controle gehad bij de vk en alles was gelukkig weer prima in orde! Heb nu al een aantal keer eigenlijk geen vragen gehad voor de vk en ook net had ik het gevoel van; moet ik niet iets vragen, vergeet ik niet iets?? Nu is mijn vraag aan jullie: Wat vragen jullie allemaal aan de vk tijdens de controle?? Ben benieuwd! X
alleen als ik ergens last van had maar het standaard antwoord wist ik al ja meid dat hoort erbij...dus vroeg ik ook niet zoveel
ik heb nooit echt vragen gehad voor de vk... tenzij er dingen waren die niet (helemaal) goed zaten... maar verder niks... En als je thuis er toch achter komt dat je iets bent vergeten, dan schrijf het op en leg het bij de kaart/mapje wat je iedere keer mee naar de vk moet nemen.. dan kun je het de volgende keer vragen..
Ik heb nooit iets gevraagd...ik had ook een voorbeeldige zwangerschap dus stond na 5 minuten ook altijd weer buiten. Ik heb alleen op t eind gevraagd waar ik in het ziekenhuis naar binnen moest als de bevalling ging beginnen haha.