Vanmorgen het ziekenhuis gebeld vanwegen de bloedverlies. Vorige week dinsdag de eerste Echo en van 7a8 weken naar 5 gezet En na even wachten en nog even gezegd over de missed abortion van juni. Torn na 30 seconde wachten kreeg ik te horen dat ik meteen moest komen naar de behandel unit À daar had mijn gynecoloog dienst. Dus aangekleed en met me man en jongste naar t ziekenhuis. Dus de echo: wat er te zien was vond ik maar raar. Vorige dinsdag was er rechts een vruchtzakje te zien met vruchtje van 2 mm en daarnaast links een hematoom. En nu rechts een leeg vruchtzakje en links wat volgens hun eerst een hematoom was. Een vruchtje van 6mm helaas wel zonder hartslag. Maar dat hoefde nog niks te zeggen. Er is groei binnen 9 dagen is het van hematoom naar vruchtzakje met vruchtje gegaan. Nou wou de gynecoloog me geen valse hoop geven en de echo van dinsdag blijft staan om te kijken of er dan wel een hartslag is. Ik vind het maar vaag blijf hoop houden. Heb dan nog wel wat bloedverlies maar geen buikpijn. En er is groei, en het was dus gewoon weer een 2ling En heb nu eigenlijk geen idee wat ik ervan moet denken.