Ja indd Iris en Meidenhuis zijn echt experts! Ik reageer soms ook, maar dat is meer uit nieuwsgierigheid of ik er ook een oogje voor begin te krijgen
Bij mij hadden ze mis gegokt. Eerst had s1986 een meisje gegokt maar kwam er op terug en zei zeker een jongen... Het is een dus een meisje
Ik heb ook gestemd Iris zei meisje s1986 zei meisje Wonder zei meisje Lottie zei meisje Ze hadden het allemaal fout, want het is een jongetjeee
Goed dat jullie hebben gestemd meiden ook al is het fout, want anders klopt de poll niet als alleen meiden reageren waarbij het goed was Gefeliciteerd met jullie wolkjes toch net even dichterbij als je weet wat het is he althans vind ik
5 dagen jeetje pandora ik zou dan zodra ik 19/20 wkn was al gegaan zijn hoor, petje af voor je geduld nog eventjes op je kiezen bijten
er was voor de 20 weken echo alleen plek over 5 dagen euhm....is dus nog steeds met de 20 weken ( en 3 dagen ) de overige data die ze beschikbaar had waren of te vroeg of te laat voor de 20 weken echo
raar...want ik moest de exacte datum doorgeven waarop ik 20 weken ben en aan de hand daarvan plande ze het in....de rest was te vroeg of te laat zei ze ik had namelijk wel geprobeerd voor eerder, maar dat kon niet
Ja maar mijne is ook wel heel raar hahaha ze kan ook al met 15.0 100% zeggen wat het is dus ze is gewoon echt heel goed en doet het al 30 jaar en met Chloe heb ik ook in begin vd 19e week mijn 20wkn echo gehad. Maar ja vandaar onze "verwarring"
Bij mij hadden alle NUBexperts het fout die een voorspelling hadden gedaan. 3x een jochie en vandaag tot 3x toe bevestigd dat het toch echt een meid is!!