ik pas hem nu juist aan van een jongen naar een meisje! Ik vind hem gelijk staan met de ruggegraat... meisje dus!
vandaag weer bij de verloskundige geweest en doorverwezen naar de gyn. Flinke vleesboom gevonden op de echo en maak me toch wel zorgen nu. Bloedverlies houdt ook maar niet op helaas. Maar wel weer naar de kleine mogen gluren en onder het mom van positief blijven en er het beste (en leukste) van maken hier nog een echo. Iemand nog ideeën qua nub? Meting kwam uit op 12.5
ik blijf bij een jongen maar vind het een ernstig twijfel geval. de nub lijkt recht met de ruggengraat maar het uiteindelijk toch naar boven te staan (een hoekje te maken)
Hier vind ik het weer op een meisje lijken. Argggggg hahahahahaha Dit wordt een "unisex" kindje hihihi.
Whahahaha een uniseks kindje zou prima zijn hoor whahahaha hebben ook een uniseks naam voor 'het' hihi
Bedankt suzetje en de rest natuurlijk ook! Ben heel benieuwd wat het is en wie er uiteindelijk gelijk had haha. Zodra ik het weet zal ik het erbjj zetten maar tot die tijd zijn alle meningen welkom blijft leuk die voorpret!
Ik zal het tegen hem haar of het zeggen over een aantal jaar whahahaha dat het allemaal veel te moeilijk werd gemaakt door een vreemde nub
ik denk een meisje wat vervelend dat je zo een bloedverlies had, die extra echos is leuk natuurlijk maar die onzekerheid en bloedverlies is vreselijk.
Jeeej wat ben ik blij dat ik deze post heb gevonden.. Vind die nubbedingetjes MEGA interessant. Frummel, ik gok bij jou op een meisje! Zal ook mijn foto's uploaden. Heel benieuwd wat iedereen denkt.. Het zijn er 4 en ze geven allemaal een ander beeld... pfff.. Wordt een hermafrodiet