Wow jij bent stellig, thanks! Ik vond het heel verwarrende foto's Zou een jongentje zoooo leuk vinden dus hoop dat je gelijk hebt!
@ ongeduldje: Op basis van je 4e echo zeg ik een meisje. Waarom, omdat daar het kindje mooi recht ligt. Bij de andere leek het kindje zich wat omhoog te duwen.
Bedankt voor je reactie! We gaan het meemaken! En Frummel, jij krijgt dus een jochie!! Gefeliciteerd joh, wat leuk! Zo zie je maar weer dat die nub theorie een lastige blijft...
@Frummel!! Las in een andere post dat je een jochie krijgt !!! Gefeliciteerd !! Ennuh .. leuk dat ik (samen met nog een paar andere) de nub toch mooi goed had
ja klopt! Maar ben niet meer zo heel zeker ervan moet ik eerlijk zeggen. Was zo'n apart mens en ik zag zelf totaal niet wat op een jongen wees :S daarnaast wees ze de nub aan en zei kijk maar duidelijk een knul en de nub stond naar beneden. Afijn, 6 oktober nog een uitgebreide echo en dan weten we het zeker. Fingers crossed dat het dan nog steeds een ventje is. Anders zit ik met een blauwe draagdoek en een veels te duur stoer jongens vestje hahaha
Oei, dan hoop ik het ook voor je, want zo te horen was het niet echt betrouwbaar .. Niet echt handig om al gericht blauw te wezen kopen Vooral als het een dure aankoop is ...
ach ja, ik wilde zo graag nog een knul dat ik op dat moment zo blij was haha. Anders wel weer een andere bestemming voor te vinden
ja maar de lijnen lopen door en dat is wat me dwars zit.. Dat stipje kan net zo goed de nub zijn. Heb gister een pottyshot gezien van een vriendin met 13 weken en die zag er precies hetzelfde uit. Zelfs een beter zichtbare nub en dat was toch echt een meisje.. Ook als ik google vind ik de jongens potty shots met 13 weken veel duidelijker dan deze :S
Ben je exact 13 weken op de echo ?? Ik heb namelijk ook 13 weken pottyshots gezien waarbij er al schaamlipjes te zien waren (terwijl met een zijprofiel juist de nub te zien was haha)
tijdens de scan ook een paar keer het idee gehad schaamlippen te zien maarja. Het stomme is dat het idee niet voortkomt uit wishfull thinking want heb altijd al gehoopt alleen maar jongens te krijgen