sorry hoor maar wat jullie lezen komt niet eens in mij op ...het feit dat jullie werkelijk denken dat een andere mama zoiets zou zeggen zegt meer over een ander dan mij. Sorry zou beter op zijn plek zijn dan mij zeggen mijn woorden zorgvuldiger te kiezen, maar afijn. Een jongen dus, we zullen het zien over 2 weken.
En als jullie het vanaf het begin hadden gelezen had deze post toch ook genoeg gezegd om te weten dat ik met een jongen blij ben...Werkelijk ik zit me nu gewoon op te winden dat vreemden werkelijk zo raar reageren
Stefanie 78! rustig maar hoor. ik snap de verwarring wel maar had het ook niet zo geinterpreteerd.. lekker genieten van je ukkepuk. kan jou t schelen joh!
Tja zullen de hormonen wel zijn Ik weet ook wel dat anderen ook vanuit hun emotie reageren maar dat doe ik dan ook weer. Het is ook niet effectief maar ach ik ben zo dankbaar met dat ukkie in mijn buik..
Tja kunnen mensen soms toch te snel reageren! Misschien hadden ze beter eerst kunnen vragen wat je bedoelde of om het duidelijker te verwoorden! Maar het is een manneke! geniet nog lekker van de zwangerschap!