Echo 9 weken, wat kan ik verwachten?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Gizzie1983, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik heb een eerste echo gehad met 6 weken en 1 dag. Ik wist toen niet hoe ver ik zwanger was, maar dat bleek nog helemaal niet lang te zijn.

Omdat ik pas op 23 maart de termijnecho heb (12 weken en 1 dag), mag ik vandaag bij de VK nog even een echo laten maken. Stelde ze zelf voor, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! ;)

Wat kan ik ongeveer verwachten? Zouden we nu echt al een minimensje moeten zien? Dat je dus onderscheid kunt zien tussen hoofdje en lijfje?

Toevallig echofoto's van rond de 9 weken beschikbaar? :)

2. Troeleke

Troeleke Lid

29 feb 2012
    92
    0
    0
    Nederland - Belgie
    Zeker kun je al mensje zien! Ik ben met mijn zoontje ook met 9 weken geweest, en het was geweldig, je ziet duidelijk het lichaampje, hoofd, handjes en voetjes! Echt leuk hoor!
    Succes vandaag! En vraag gerust naar de foto!

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb een foto in mijn album staan daar was ik 8,5 week. Je ziet al echt een gummybeertje, ie van mij bewoog al een beetje. Ben heel benieuwd naar de jouwe vandaag meid :) genietse

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    onderscheid tussen hoofdje en lijfje kun je zeker maken! de armen en benen zijn nog wat klein. is super om te zien, geniet ervan!

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Idd soort gummybeertje met stompjes als armpjes en beentjes eraan..
    Zo schattig..onze beeb lag een beetje heen en weer te loungen, alsof het een goed nummer op de radio hoorde ;))

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie reacties! Ben heel benieuwd wat we straks te zien krijgen...

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als je even zoekt op mijn berichten, kun je in het buikentopic van 1-16 oktober (uitgerekende datum), mijn echofoto vinden van 8-8,5 week.
    Bij 9 weken zou je (beginnende) armpjes en beentjes moeten kunnen zien en een groot koppie nog :)

Deel Deze Pagina