Heb net een echo gehad en denk zelf een meid, op basis wat ik op de monitor gezien heb. Heb alleen deze echo meegekregen, en op basis van deze echo twijfel ik. Bekijk bijlage 256706
Ik zeg een jongen. Teb opzichte van de ruggegraat wijst hij licht omhoog en hij heeft een bol op het eind
Ik denk ook een jongen. volgens mij is de nub lager dan de meeste denken en staat hij volgens mij iets omhoog.
ik heb de nub rood gemaakt. (tenminste volgens mij is dat de nub.. daarboven de navelstreng) Edit ik twijfel wel erg.. kan toch ook dat kleine stukje van er boven zijn.. maar vind de foto wazig.. ook als ik kijk naar de rest van de kleine.. dan lijkt de echo wel wat vervormt.
Ja vind het zelf onduidelijk, op de beelden zelf leek de nub gelijk met ruggengraat. Echo is idd wat wazig, vervormd. Moet ook zeggen dat de kleine erg druk aan het bewegen was. Ze kreeg hem/haar er ook niet duidelijk op, idem het meten was lastig. Daarom vind ik de nub op de foto niet geheel duidelijk. Maar op basis van wat ik gezien heb, en mijn gevoel zeg ik een meid. Maar we wachten geduldig
Ow...dan zit ik zelf ook verkeerd te kijken. Zou jij even voor mij de nub willen markeren dan? Jij zegt daar boven, maar is dat niet stukje bovenbeen?
Toch denk ik niet dat dat de nub is loezz.. kindje licht gedraait. snap jullie maar heb twijfels erbij. de nub lijkt dan in 2 delen. volgens mij ligt t kontje wat gedraaid. tis net of t gezichtje je wel half aankijkt maar lijfje draait want volgens mij ligt t ruggegraatje ook een btje in beeld.. (Zijkant)
Hmm ja moeilijk! @ Loezz, wat jij omcirceld hebt, zag ik idd ook niet als de nub. Maar nu ik het zo zie, denk ik toch dat je gelijk hebt, samen met RoGiJuLi. Alleen RoGiJuLi zegt een jongen en jij een meid. En zoals jij het omcirceld hebt, zie ik toch echt dat het gelijk loopt met de ruggengraat, en zelfs aan het einde naar beneden buigt. Dus ik zie zelf ook een meid. @ cherie, ons kindje was ook erg beweegelijk idd, en ligt denk ik ook wat gedraaid. Maar als ik jouw nub aanhoud, dan vind ik deze ook gewoon gelijk lopen met ruggengraat. Nah ja, ben blij met beide. Maar ben nu toch erg nieuwsgierig
ik ben er wel zeker van dat dát de nub is. Alleen vind ik het persoonlijk altijd lastig om de stand van de ruggegraat te bepalen. Ïk weet zeker dat RoGiJuLi hem meer naar beneden zou laten wijzen zodat de nub omhoog wijst. We zullen het moeten afwachten
Hoi Cherie, je hebt gelijk betreft de nub. Ik heb mijn echo op americaanse sites gezet, en daar werd idd gezegd, dat dit de nub is. Maar omdat het kindje wat gedraaid ligt, is het einde niet duidelijk zichtbaar. Hun neigen overigens wel naar een meid.
Fijn te horen dat ik niet helemaal gek ben en het nog niet verleert.. maar vind het ook een moeilijke echo om een beslissing op te maken omdat je door de ligging niet goed kan zien hoe de stand is.. maar zal t wel bij een jongen houden ben benieuwd de 14de! keep us posted!
wel vreemd, want Als dat onderste streepje de nub is lijkt hij wel heel kort en laag ten opzichte van het kontje.. Juist omdat het kindje licht gedraaid licht zou de nub hoger moeten staan. ik blijf er toch bij dat het de bovenste is