Hoi allemaal, Ik moet het gewoon even kwijt denk ik Morgen hebben we de 20 weken echo, ik heb er heel veel zin in..maar vind het ook erg spannend! We hebben even geleden ook een 16 weken echo gehad, omdat ik zo van de echo's geniet, had ik die er extra bij gekocht. Op die echo konden ze ook al veel zien, en hebben ze al veel uit kunnen sluiten.. Maar toch..ik merk dat ik het erg spannend vind.. Duimen jullie mee dat het een echo wordt om van te genieten? Thanx meiden! Liefs, Sanne
ik duim met je mee niet alleen dat je kan en mag genieten maar dat je natuurlijk in eerste instantie niets verontrustends te zien of te horen krijgt en je een prachtige gezonde baby krijgt duimen draaien al
Wat grappig, we lopen op 1 dag na gelijk en ook wij hebben morgen DE echo en kijken er erg naar uit, maar het is natuurlijk ook spannend of alles goed is...daarnaast zijn we errug benieuwd naar t geslacht, jullie ook? Succes in ieder geval!!
Thanx voor jullie reacties! Haha wat toevallig Pinkelotje Die van ons staat al om 10.00uur gepland, lekker vroeg dus..erg fijn! Wij weten het geslacht al, omdat ze dat bij de 16 weken echo ook al konden zien.. En we krijgen een jongen..helemaal leuk Willen jullie weten wat het wordt? Ben benieuwd hoe laat jullie morgen mogen.. Succes alvast..en natuurlijk heel veel plezier! Liefs
Oooh wat leuk, een jongen! Is 't jullie eerste kindje? Wij mogen om 9 uur al en ja, we willen dolgraag weten of grote broer Lucas (8 jaar) een broertje of een zusje erbij krijgt! Als ik de nub-experts mag geloven, is 't 'n jochie, maar ik ben niet geheel overtuigd , we zullen zien Geniet ervan morgen! Xx
Heel gek, meteen vanaf het begin dachten we al dat het een jongetje zou worden..en dat werd toen inderdaad bevestigd Heel erg leuk nu we weten wat het wordt, dan kan je toch wat gerichter dingetjes kopen enzo! Het is ons eerste kindje. Fijn dat je al om 9 uur mag..laat je het even weten hoe het gegaan is? Veel plezier..en ben benieuwd of de NUB experts gelijk hebben Liefs
Ik heb eigenlijk niet echt 'n gevoel, maar mijn partner is overtuigd van 'n jongen...hoewel de meenste mensen om me heen denken dat er 'n klein meisje in me groeit...we zullen zien wie er gelijk krijgt Ja, 't is ook gewoon handig om 't te weten, wij hebben nog helemaal geen spulletjes/kleertjes gekocht, maar ik denk dat daar na morgen wel verandering in komt hihi Ik laat zeker wat weten, jij ook? Fijne avond! Xx
Hihi...ja,zodra ik wist dat het een jongetje word ben ik ook aan het shoppen gegaan Er hangen dus al heel wat stoere blousjes en shirtjes klaar..haha. ben benieuwd morgen..geniet ervan en we horen van elkaar Liefs
Succes vandaag, Pinkelotje2011 & SanneLo Hopelijk is jullie baby'tje 100 % gezond. Laten jullie weten hoe het is gegaan? ik moet 13 augustus.
Woehoe..vanochtend dus de 20 weken echo gehad! En alles was helemaal goed Hij doet het fantastisch..zijn zo trots op hem. Alles zag er prima uit..en wat is het weer fijn om je kleine uk weer even gezien te hebben Helemaal blij dus..en overduidelijk een jongetje..maar dat wisten we al.. @ Pinkelotje; ben benieuwd hoe het bij jou vanochtend gegaan is! @ Babyke en Marijke: wat leuk dat jullie ook op dezelfde dag de echo hebben..ga er heerlijk van genieten hoor, wat het is weer erg mooi. Natuurlijk duim ik ook voor jullie mee dat alles helemaal goed is. Laten jullie ook weten hoe het gegaan is? Wel leuk..zijn we alle vier rond dezelfde periode uitgerekend.. Liefs
Jeeeeej wat fijn SanneLo dat alles toppie was!! Bij ons was t ook helemaal zoals t hoorde, alles erop, eraan en erin en...we krijgen ook n jochie erbij Kortom: onze dag kan niet meer stuk
Ohhh super Pinkelotje wat een fijn nieuws ook! En toch een klein broertje erbij..leuk joh. Is je zoontje er blij mee..dat hij grote broer wordt? Geniet ervan Liefs
Ja wij weten het wel al, alleen blijft het een verassing! We hebben in Purmerend een combinatie-echo gedaan. We hebben de 16 weken al gehad en dan eind september krijgen we nog een 28 weken echo!! maar dat wordt dan wel de laatste....
@ Pinkelotje & Sannelo Ben blij dat alles goed is! Allebei goed nieuws, nu wij nog, duurt helaas nog fftjes @Marijke ohhh leuk dat je het al weet, vind het zo spannend. Ben net bij de verloskundige geweest en ze zei dat mijn baby behoorlijk beweegt, ze voelde dat gewoon aan mijn buik