Dames, Mbt mijn topic (echo 17 weken...meisje?) hier opnieuw 1 foto van de echos en nu hopelijk iets duidelijker. De tweede foto is dezelfde maar hier heb ik de drie streepjes die wij steeds zagen proberen te omcirkelen. Moet wel weer opnieuw zeggen dat het op het beeldscherm en op de echo die nu voor me ligt veel duidelijker te zien is. Wil iemand nog eens een gokje wagen?
3 streepjes 2 buitenste schaamlippen Middelste clitoris Net als bij jezelf Clitoris is 3mm en al volledig aangelegd rond dit termijn
Bedankt voor je reactie Daantje! Tja, ikzelf twijfel nog maar de VK zei dus 70% kans op een meisje. Ze zei wel nog dat een eventueel piemeltje tegen de buik aan kon zitten en ze geen overduidelijke schaamlippen heeft gezien omdat het kindje nét niet goed genoeg lag. Maar jij bent wel helemaal overtuigd zo te lezen...ik hoop je volgende week te laten weten of je gelijk had!
Ik hoop vanavond iets meer duidelijkheid te hebben! En anders de 20-weken echo afwachten, wie weet is het daar wel beter op te zien.
Wat spannend, Hopelijk ben je na vanavond wat zekerder van het geslacht! Ik denk nogsteeds dat het een dame is. Veel plezier en genietse!
@Chaii: ja, ik begin dat ook steeds meer te geloven! Zal je natuurlijk zien dat het toch een menneke is hahaha Het maakt mij echt niet uit, eerlijk waar. Maar ik wil wél shoppen en geduld is niet een van m'n sterkste kanten zal ik maar zeggen.... Wanneer weet jij eigenlijk meer?
Nou meiden, Ze hebben vandaag weer even gespiekt maar nu was er helemaaaaaaal niets te zien! Kindje had de hele tijd de navelstreng tussen de benen. Dus nu gewoon de 20-weken echo afwachten. Zucht, geduld, geduld......