oooh wat kijk ik toch uit naar vandaag!!!! Ga mijn kleintje nog eens zien nadat we 4 weken geleden de 26 weken echo gehad hebben...De gyn had een 3D gedaan maar spijtig genoeg zijn we weer in verwachting van een zeeeeer ondeugend kindje en hij had zijn handjes voor zijn gezichtje gehouden zodat we hem zeker niet konden zien wel hebben we in de rapte zijn neusje gezien en dat was net hetzelfde als zijn grote broer...Ben nu al zo trots op ons nieuwe kereltje...Hopelijk krijg ik hem straks goed te zien en het belangrijkste: hopelijk gaat alles nog oke met hem. Maar ik ben vrijwel zeker van wel aangezien ik hem iedere dag heel vaak voel
Heerlijk he zo vaak mogen spieken! Heeft jullie mannetje zich vandaag wel goed laten zien? Hier vorige week 3D echo gehad, lag meneer de eerste 20 min steeds met zijn voet en elleboog voor zn gezichtje haha Uiteindelijk toch super mooie plaatjes gekregen, hopelijk jij ook!
Haai lizzy ons zoontje lag er gisteren perfect bij maar jammer genoeg was het puur een echo om de groei tte meten en te kijken of hij goed groeit en hebben we dus geen 3D echo gehad maar ik heb ons mannetje goed gezien en ben blij dat hij het zo goed doet... Zalig!!! Binnen 4 weken moet ik terug gaan. Het word allemaal zo spannend nu he!!! xxx