Op het Amerikaans forum heb je 8 verschillende topics geopend in 2dg tijd!! Jeetje je bent wel erg noriwschierig!!
Sorry, dacht dat als ik hem er opnieuw opzette iedere keer weer andere mensen zouden kijken omdat hij anders al weer ver weg stond. Het was niet de bedoeling zo irritant te zijn maar ben inderdaad erg nieuwsgierig! Heb al een jongen en hoop zo op een meid nu maar blijkbaar zal m dat niet gaan worden! Ik weet het vrijdag. Ps ik zal niets meer plaatsen haha
Whahahaha was ook eigenlijk grappig bedoeld van mijn kant,maar oeps "lijkt er niet op" Ik vond het ook irritant dat bij andere 25 reacties waren en bij mij maar 4 pfffff hahaha Maar vind jou nub duidelijk een jongen! Nu vrijdag de geslachtsbepaling? Leuk! Ik ben nu al zenuwachtig en droom van een meisje!!!
Mij werd ook door iedereen jongen verspeld Is toch echt een Meisje,dus wacht op je echo ben benieuwd,hopende op een gezond kindje voor jou!
ik zeg ook jongen. laat je het nog even weten? het is een kans berekening he zo een nub theorie, dus wie weet is het toch een meid. ps welke amerikaanse site zetten jullie de nub fotos op? ik zou het ook eens daar willen proberen.
Ja iedereen zegt een jongen bij de 1e foto alleen bij de 2e foto zeggen sommige weer een meisje. Jij hebt vandaag je echo he? Ben benieuwd!