vanmiddag een groeiecho gehad. Ons kindje blijkt nu al met 37 wkn +2 dgn erg groot. geschat rond de 8 pond.! Mijn zoontje is met 37 wkn geboren met een gewicht van 3550 kg. Ze laten me dus niet doorlopen...hoe langer we wachten hoe groter het wordt. Morgenavond moet ik naar het ziekenhuis en dan gaan ze me primen. Heeft iemand er ervaring mee? Dan moet ik er een nachtje blijven slapen. Misschien dat het al weeen opwekt.. misschien niet. Anders ga ik woensdag weer naar huis... in afwachting tot er iets gebeurd. Als na een paar dagen nog geen verandering is, dan zullen ze het nogmaals doen. Vanaf 38 wkn mogen ze inleiden Maar dit kan toch alleen als de baarmoedermond rijp is? De gynaecholoog heeft wel gevoeld dat er iets rijping was..maar was nog geen cm.. Kan het inleiden dan al? Het wordt dus erg spannend de komende dagen! Hoor graag nog even jullie ervaringen!
ja hoor inleiden kan gewoon als je al een iets rijpe bmm heb dus geen zorgen maken komt helemaal goed het primen kan aanvoelen als beetje onprettig alsof iemand met ze nagels over de bmm gaat bij mij heeft dat toen niet geholpen maar dat is voor iedereen anders
Vind het wel spannend. Of het aanslaat en wat ze anders gaan doen..wel even omschakelen...had dit niet verwacht... En een nachtje in het ziekenhuis slapen vind ik helemaal niets! Zoveel onzekerheden...ik hou van planning...maar probeer het maar over me heen te laten komen...is niet anders he...moet er toch uit..