zag nog geen topic staan dus dacht hier kunnen we onze beebs showen,hier mijn meisje met 25 weken en 5 dagen 3d echo.
Leuk Topic! Hier de foto's van mijn kleine meid, 25 weken en 6 dagen ver. Bekijk bijlage 191521 Bekijk bijlage 191522 Ze schatten haar daar ong. 1028 gram Heb meer foto's in mijn album staan
Aaah mooi hoor! heb ze hier nog niet ingescant.. maar eens doen!! blijft apart he dat je zo kan zien hoe je beebje er al uit ziet!! Heel gaaf.
Ik zou me behoorlijk claustrofobisch voelen als ik in zo'n kleine verpakking zat, vooral vanaf de 35 weken, als ik me helemaal niet meer kan bewegen. En dan ook nog het vooruitzicht je hoofd geplet te voelen worden als je door zo'n smal gangetje naar buiten moet! En dan al die kou en droogheid en harde geluiden en felle licht. Brrrrrrrrrr. Ik vraag me af wie het zwaarder heeft tijdens de bevalling, de moeder of het kindje haha. Mooie foto's dames! Zijn er al mensen die hebben gezegd dat hij/zij op de vader of moeder lijkt? (knap dan trouwens, maar die mensen heb je haha)
Haha k begin spontaan medelijden te krijgen met mn meisje Nja we konden wel zien dat de kleine mijn neus en lipjes heeft en de vorm van het gezicht van mijn vriend Maar dit kan bij de geboorte wel weer anders zijn
Bij ons heeft degene die de echo maakte aangegeven dat hij heel erg op papa lijkt! En als we er babyfoto's van hem bijpakken is het een en hetzelfde gezicht
mooie foto's dames!! Jullie kindjes liggen er ook echt super mooi voor! Mijn kleintje ligt echt al helemaal naar beneden met het bolleke en dat al vanaf 27 weken, heb tot 3x terug mogen komen voor de 3d maar echt "mooi" hebben we de kleine er niet opgekregen helaas.. Ach ja nog 10 weekjes en dan hoop ik de kleine in t echie te mogen zien.. Kleintje daalt nu al in dus proberen het nu ook niet meer..Maar die van jullie echt heel mooi hoor!!
Hier onze meid met 27,5 week. (kostte flink wat moeite om d'r been voor dr gezicht weg te krijgen haha, ligt in een stuit met been onderhand in dr mond steeds ) Bekijk bijlage 192215