ik moet even mijn geluk delen..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door an12, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    gister ochtend hebben we de eerste echo laten maken.
    we dachten dat we 8 weken en 5 dagen waren.
    de vk vond het nog best vroeg, dus volgens hem moest het inwendig gebeuren..nou ja dat maakt mij niet zoveel uit..als alles goed gaat lig je daar straks toch met je benen wijd te bevallen:p:D
    maar oooowww wat was dat mooi zeg die echo!!!!!!!!!!! je zag echt het hartje heel snel heen en weer gaan. en mn man kon alleen maar zeggen:"wauw, wat gaaf!!". later draaide het iets en kon je precies een witte streep zien wat dan de ruggemerg was.. Dit was zo bijzonder dat ik het hier wel neer moest zetten:). toen ging de vk meten...1.57cm. weet je hoe klein!!!!! ik vind het zo ongelofelijk, maar ik besef het sinds gister helemaal dat ik zwanger ben:). voglens de vk was ik 8 weken. omdat dit nog best vroeg was moeten we over 2 weken weer komen om nog een echo te maken. (goh, wat vervelend nou!!!!!!:D)
    de vk zou trouwens ook dat je vanaf week 12 je kraamzorg moet regelen..ik heb hier nooit bij stil gestaan eigenlijk dat dit al zo snel moest. oja en hij vroeg ook of ik thuis of in het ziekenhuis wilde bevallen. ik vond het beetje rare vragen..ik snap het wel dat ze ze moeten stellen hoor, maar ik besefte voor de echo nog niet eens dat ik zwanger was, en ik had daar eigenlijk helemaal nog niet echt over na gedacht. maar vooruit..we zijn er uit gekomen. we hebben het na de echo gelijk aan iedereen verteld!!
    ik voel me zooooo ontzettend gelukkig, dat ik dit echt even met jullie wilde delen.

2. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Gefeliciteerd meis..

Bijzonder allemaal hè en dat groeit gewoon in je !!!
    Hoe wonderlijk allemaal en ik begrijp je geluk maar als te goed !!

Lekker gaan genieten hoor..

3. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    jij ook gefeliciteerd.

dank je wel!! lief van je..
    het is idd zo wonderlijk, en het groeit gewoon in mijn buik!! ik kan daar nog steeds niet op antwoorden, zo bijzonder is het.
    en genieten?? dat doe ik elke seconde van de dag.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

5. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Gefeliciteerd met je mooie echo!

En ik heb trouwens de kraamzorg pas bij 6 maanden geregeld, omdat ik niet zeker was of ik het wel wilde en het het was geen probleem.

6. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo'n mooie echo was!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook een echo gehad en heb prachtig de nageltjes gezien op de vingertjes.. En gezien hoe ze het haar handjes over haar gezichtje heen wreef.. Bij jou het besef dat je zwanger bent, bij mij dat ik haar binnenkort zie!

Geniet er van!

8. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    gefeliciteerd!!:D

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    gefeliciteerd meis!! en het word nog mooier!! geniet ervan!! :D

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    gefeliciteerd! het is echt t mooiste wat er is!
    lekker genieten!

11. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    aaah wat fijn! als ik dit lees... dan wil ik ook wel weer:)

12. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Wauw, geweldig he, gefeliciteert!:D

Wij hebben ook al de eerste echo gehad, en er werd gezegt dat alles er goed uitzag en we hoorden het hartje heel eventjes, dat was zo'n heerlijk moment:D:D:D

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Gefeliciteerd, het is fantastisch om straks bij je voglende echo te zien hoe geweldig zo'n ukkie groeit in 2 weekjes tijd. Geniet ervan!

14. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    allemaal bedankt voor de lieve berichtjes!!
    en ja ik ben ook heel benieuwd hoe alles er dan uit ziet over 2 weken en hoe het is gegroeit. ik heb het hartje nog niet gehoord. daar ga ik de volgende keer wel om vragen of dat kan, dat lijkt me ook zo bijzonder!!! ik heb het op de echo wel zien kloppen, dat was ook zo mooi om te zien.
    Er was vandaag een collega op het werk die haar dochtertje even mee nam van een paar maand oud. Toen moest ik het natuurlijk even vasthouden van haar. wat een gevoel was dat zeg..het idee dat als alles goed mag gaan ik over 7maanden ook een klein kindje in mn armen heb. wauw wauw wauw...
    hopelijk gaan ze snel voorbij die 7maanden, dus ik ga al die tijd idd zeker genieten!!!

Deel Deze Pagina