Hallo.. Ik wil even wat kwijt. Wij waren niet bezig om zwanger te worden en was dus ook gewoon aan de pil, nu was naar mijn mening 1 maart de eerste dag van mijn laatste menstruatie, op 3 april heb ik getest en was een licht streepje, 2 weken later weer getest en een donker streepje "zwanger dus"we zijn er heel erg blij mee en is ook erg gewenst, nu had ik afgelopen donderdag een kleine lichtrode bloeding bij het toilet bezoek (was eenmalig) De Vk gebeld en kon gelijk afgelopen vrijdag terrecht. Naar mijn weten was ik ongeveer 6 a 7 weken zwanger, maar na de echo bleek er wel keurig een vruchtzakje te zitten maar er was nog niks te zien, het had de grootte van 4 a 5 weken. Volgens de vk was ik dus veel korter zwanger dan dat ik dacht? Vind dit heel raar en ben ook wel een beetje bang dat het niet goed zit. Heeft iemand hier ervaring mee? PS moet 4 mei terug voor een 2e echo.
Heej meid, Bij mij was dit ook zo maar ik wist 1000% zeker dat ik minimaal 8wk zwanger moest zijn omdat ik het al 5weken wist. Op de echo zag je een vruchtzakje van 4weken en geen vruchtje. helaas hier dus een mk. Je was niet bezig met zwanger raken dus het kan zijn dat je eisprong later is geweest en de innesteling ook.. dan kan het dus heel goed zijn dat je pas 4wk zwanger bent. bloedverlies hoeft niet altijd te wijzen op een mk, vaak springt er een aadertje en krijg je een lichte bloeding. is de bloeding heftig? rood of bruin? als het goed is krijg je volgende week een nieuwe echo? heel veel succes en sterkte met het wachten!
dank je wel voor je reactie. nee het was lichtrood bloed maar niet echt heel veel hoor, volgens de verloskundige was het een innesteling geweest, maar zagen ze bij jou op de echo dat een miskraam was?
Nee we zagen geen vruchtje. Toen ik de echo kreeg had ik precies 5wk van te voren positief getest. Dus moest sowieso 5wk zijn + die 4wk toen ik teste. Dus had minimaal een vruchtje van 8wk moeten zien! Kreeg 3dg later weer een echo en er was niks veranderd en begon erna ook meteen te bloeden. Heb toen gekozen voor curretage omdat het dus al weken in mij zat en ik gewoon verder wilde na alle verdriet! Bij jou is er waarschijnlijk wel nog hoop denk ik. Mijn vk gooide het eerst ook op een late innesteling maar door mijn verhaal dat ik al vroeg positief teste en had ook een cb test gedaan met indicator. Die gaf toen aan 2-3 weken zwanger + die 4wk weer erbij opgeteld zou dan 7wk zijn. In het ziekenhuis zeiden ze dat het een vruchtzakje was van 4wk,dus wist meteen dat het foute boel was,helaas! Ik duim voor je meid! Wanneer heb je weer een echo? Sterkte'
pff wat een verhaal, moet er nog ff niet aan denken. Ik heb 4 mei weer een echo, ze wilde niet te snel achter elkaar om beter resultaat te zien! Ik heb wel veel verschijnselen, maar heb gehoord dat dat ook niet veel zegt! ik heb 3 april positief getest maar was een heeeeel licht streepje. 17 april weer getest en toes was het streepje heel donker! blijf maar wel een beetje hoop houden! gr
Misschien was de test van 3 april vals positief of heeft die gereageerd op je eisprong? Dan zou je nu idd bijna 5 weken moeten zijn.. Tussendoor niet getest? Wauw, ik heb elke dag getest na een lichtroze streep Sterkte met wachten meid! Nog 1,5 week wachten.. hopelijk vliegt de tijd
bedankt voor jullie berichten.. Ik weet het allemaal niet, het is gewoon even afwachten, maar hoop over 1,5 week toch wel wat te zien of te horen
ik heb nog eens ff terug zitten denken, 1 maart was obgeveer de eertse dag van me laatste menstuatie, kan 2 dagen verschillen, mijn man is veel weg van zijn werk dus iki denk dat we pas 2 weken daarna misschien iets langer hebben "geklust" dat zou dan half maart geweest zijn. kan het dan kloppen dat ik dan nu rond de 5 weken zit?
Of je ziet het vruchtje nog niet op de echo (dat kan). Bij mij was met 7 weken ook niets te zien, met 8 weken moest ik terugkomen en was er wel duidelijk een vruchtje te zien met kloppend hartje. In een week is er al veel verschil in zichtbaarheid. Is er een vervolgafspraak met je gemaakt?
ja 4 mei heb ik weer een afspraak dus 2 weken later! maar de groote van mijn vruchtzakje was 10 mm volgens haar ongeveer 5 weken..
Mss. is er dan nog niets te zien (meestal bij 7 weken wel, maar niet altijd), maar in ieder geval wel groei van de vruchtzak. Anders moeten ze nog maar eens kijken. Wel spannend allemaal voor je zeg.
de vk zei ook dat er met 5 weken nog niks te zien is alleen een vruchtzakje, maar omdat ik zelf wel dacht verder te zijn schrik je. De vk zei dat het goed kon maar er zit natuurlijk ook een kans is dat ik inderdaad verder ben maar dat het gestopt is met groeien. pfff je haalt van alles in je hoofd. Als het vruchtzakje over 2 weken gegroeid is is het goed zegt ze ook al is er dan nog niks te zien!.