Beurs gevoel na echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Pompeltje, Jul 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik de 30 weken groeiecho gehad. Kleine knul word groot geschat maar dat word me vraag niet;)

In ieder geval tijdens de echo deed het tot 2x toe echt pijn gewoon. Wat doe ik :) hou eigenwijs me mond en verbeet de pijn. Ze ging het met echo apparaat over zijn hoofdje en dat deed echt zeer dus.

Na de echo had ik echt een beurs gevoel en nu ik thuis ben heb ik op die ene plek als ik het aanraak het gevoel alsof er een giga blauw plek zit.

Kortom de volgende keer trek ik me mond open.

Wat ik me nu afvraag kan dat kwaad voor de kleine? Zal die dat ook merken/voelen tijdens de echo? dat het daarom zo pijn bij me deed of niet?

Maak me beetje zorgen namelijk

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

heb zelfs nu nog last van een plek op me buik (waar zijn hoofdje meestal ligt) als ik daaraan zit is het echt extreem gevoelig

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

Dec 27, 2011
    671
    0
    16
    Misschien wou de kleine een kopstoot geven en dan zit jou buikwand er tussen, dus misschien dat het dan een soort van klem heeft gezeten..(?) Ik weet ook niet of dat kan...

Ik heb vaak ook een pijnlijke beurse plek op me buik maar dat komt denk ik doordat de kleine steeds tegen dezelfde plek aan schop....

Share This Page