Hai NUB- en echoexperts, het is nog best wel vroeg (11w4d) met deze echo, maar ons krummeltje had zijn kontje zo mooi naar ons toe liggen dat mijn partner er nu he-le-maal van overtuigd is dat ie een mini-piemeltje ziet. Nou denk ik zelf dat het gewoon het staartbeen is Graag jullie mening
Als het niet de navelstreng is dan is het de NUB die rond deze termijn zichtbaar is Deze nub is rond deze termijn zowel bij jongens als meisjes nog tzelfde (uitsteeksel) alleen qua stand gaat ie verschillen tussen 12-14 weken. Hierna is het geslachtsdeel helemaal gevormd tot clitoris of dus piemeltje. En helaas moeten we voor de NUB-beoordeling een foto van het hele profiel aan de zijkant hebben. Deze foto's kunnen we jammer genoeg niks uit aflezen hihi. Wel mooie foto's hoor
Zie, dat dacht ik al Ik zal je bericht wel aan mijn vriend laten lezen, haha! Heerlijk om het even zwart op wit te zien staan De foto van de zijkant is niet goed voor de NUB, aangezien de baby zijn benen heeft opgetrokken. Maakt ook niet uit We wachten gewoon af!
Ik heb precies zo een echofoto en het is toch echt de navelstreng hoor,voor deze termijn zou hij dan wel al een erruuuuuuuug groot piemeltje hebben. Trouwens wij verwachten een meisje!
Toch leuk, die mannen en hun mannelijkheid. Wat moet zo'n krummel nou met een in verhouding enorm exemplaar?
Het kan natuurlijk een jongetje zijn hoor,maar niet op basis wat je hier ziet maar mijn man was ook zo hoor
is juist goed als de baby zijn beentjes heeft opgetrokken! Kan je die van het zijaanzicht niet eens plaatsen?