Echt! Mijn man zit hier met een gruwelijke grijns. Ik beweer namelijk al vanaf het begin dat het een meisje is. Haha!
Ach,natuurlijk is alles welkom. Maar mijn voorkeur was ook duidelijk een meid,omdat we al een zoon hebben. Manlief was ook helemaal overtuigd van een jongen,maar helaas voor hem. Hahahahahaha Maar nu is hij net zo blij als mij,een koningskoppel. (bij mijn nub zeiden de meeste een jongen,totdat ze de echofilm bekeken hadden en zeiden ze pas een meid)
Ow, ik heb niet een hele sterke voorkeur maar een erg voor gevoel. Het is idd toch pas zeker over een maand of 6.
hmmm ik geloof eigenlijk niet dat dat bovenste balletje de nub is... Volgens mij hoort hij lager te zitten.. Ik zeg niets
Pfff, ik snap nog steeds niet waar jullie het aan kunnen zien. Loezzz, denk jij dan iets anders of geen goede foto?
oke zo zie IK het Rood is een beentje, blauw de navelstreng, onderste groene lijn de ruggegraatstand. Als dat bolletje de nub is lijkt hij naar mijn inziens wel uit het been te komen Volgens mij zit hij NET boven het andere groene lijntje (als je inzoomt zie je hem) en staat hij paralel aan de ruggegraat. Ik zie sowieso geen omhoogwijzende lijntjes dus ben wel benieuwd hoe de andere dames duidelijk een jongen zien Conclusie: ik denk een meisje
Ik zie geen nub op deze foto's en doe geen uitspraak. Ps ik denk ook niet dat dat de nub is wat iedereen denkt.