We hebben dit weekend geslachts bepaling laten doen, cd met foto's mee gekregen maar van een paar foto's maak ik niks. Denk dat het de potty shots zijn. Kunnen jullie zien wat het word?? Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!
Die ena laatste zie ik ook niet goed wat het is haha. Denk haast schedel maar twijfel. De rest zijn allemaal duidelijk van het lichaam en hoofdje, maar deze heb ik echt mn vraagtekens bij. Heb zelf het geslacht niet kunnen zien toen ze het aanwees, voor mij echt blanco maar zij wist het 100% zeker. Laatste foto van het mooie koppie
Is het in het rondje een piemeltje met balletje of is piemeltje dan het grote bij de streep?? en het rondje een balzakje
idd op foto 2 het geslacht te zien. jongen! bij jouw blauwe streep zit het rechterbeentje en in het rondje de piemel en daaronder de balzak
Je hebt het rondje niet helemaal goed omcirkeld, maar daarin staat de balzak met piemeltje eraan Die streep is een been, die je aan de andere kant ook ziet
Dank jullie!!! Ik had het tijdens de echo niet gezien en was nog niet zelf 100% overtuigt ervan hahaha. Maar nu hoef ik echt niet meer te twijfelen denk ik