1e echo ben zo zenuwachtig!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kreeftje89, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Pfffffff ik heb het niet meer morgen eerste echo om 15:15 hoe kom ik in gods naam de nacht nog rustig door :D

Ben zo blij en kan niet wachten tot ik heen mag alsof ik de loto heb gewonnen maar dan nog beter.

ik heb al wat rond gelezen over wat ze allemaal doen bij zo´n eerste echo maar wat en hoe was jullie ervaring?

Er spookt nu van alles door me hoofd ik kan het straks aan iedereen vertellen of is het kindje gezond en is alles wel goed? horen we dadelijk het hartje wel kloppen? Hoe lang ben ik nou presies zwanger? en wat als wat als wat als:$

probeer me niet te druk te maken over dat er iets mis is ik heb wel regelmatig menstruatie achtige krampen soms doen die best zeer maar verdwijnen dan snel weer ik heb toen gelezen dat het normaal is vanwege de groei van je baarmoeder dus elke keer als ik kramp heb praat ik me zelf goeie hoop in en denk ik dan groeit me baarmoeder dus dan zit het vast goed.
    en me borsten zijn gezet groter en voller maar doen vreselijk zeer ag het hoort maar bij zolang ik morgen maar een hartje hoor kloppen mogen ze van mij zeer doen.
    en ik ben altijd een beste eter geweest zit nu naar een paar happen al vol eet al minder dan de helft dan ik altijd deed ik voel me een opgeblazen ballon.
    dus met de symptomen zit het wel snor:D
    nouuu nog een gezond kindje en een kloppend hartje;)

2. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

hoe is het gegaan vandaag?
    en hoe ver ben je, zag je het hartje al?

ben zelf nog maar 5 weekn en 3 dagen en moet donderdag 23 aug
    voor echo ben ook benieuwd of ze het dan al goed kunnen zien.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoe is het gegaan meid!!

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ja vertel eens :)

5. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    heey meiden sorry voor de late reactie maar naar de echo hebben we spullen gepakt en zijn we gelijk naar mijn beste vriendin gegaan die ergens op de camping zat en wij daar ook 2 nachtjes zouden blijven.

maar ik was zo zenuwachtig maar alles was goed wel eerst even schrikken via de buik echo zag ze een zwangere baarmoeder maar geen kindje omdat me darmen zo van slag zijn stoorde deze de echo vriend lief werd er even niet lekker van.
    Maar gelijk kregen we een inwendige echo en ja hoor daar zat ons wondertje verstopt gelijk zij ze er achter aan dat het hartje klopt. wat een opluchting.
    Alles zag er prima uit ze kon zelfs zien dat ons wondertje zo groot als een boon al lekker aan het bewegen was :D

6. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ow goed zeg! Lekker van genieten van je boontje :)

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Fijn meid,geniet ervan!!

8. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0