Wie wil me opvrolijken? Ik heb zoveel last van een slecht geheugen, dat ik er een beetje van in een dipje zit nu. Ik merk het op mijn werk en dat is niet best, aangezien ik in de kinderopvang zit. Ik ben vandaag vergeten een meisje de fles te geven!!! Help, wie heeft er een grappig vergeet verhaal, zodat ik me niet zo dom voel!
Och wat vervelend...! Maar ook herkenbaar hoor! Ik loop heel vaak ergens naar toe, kom ik eraan, weet ik niet meer wat ik daar wou gaan doen... Voel me dan ook altijd heel dom, maar zeg maar gewoon steeds: ach ik heb een goed excuus, ben zwanger..! Kunnen de meesten wel om lachen. Ik zou er gewoon met je collega's over hebben. Vraag of ze je een beetje willen helpen.
Ik heb ADHD en ben 12 weken zwanger en ben dus ook behoorlijk vergeetachtig! Iedere dag gebeuren er kleine dingen maar vorige week was het wel heel erg! Ik had oudergesprekken, had vervanging gevonden voor m'n Zumba les die avond (laatste moment) en vriendlief zou de zaal klaarzetten en haar en de leden opvangen. Mijn collega en ik hadden een uurtje pauze tussendoor om iets te eten maar de snackbar in de buurt van school werd verbouwd waardoor we moesten uitwijken naar een andere. Deze is vlakbij m'n huis. Op weg naar de snackbar bedacht ik me opeens dat ik de sleutel van de zaal niet aan m'n vriend had gegeven! M'n collega bij de snackbar afgezet en zelf op een holletje naar huis om de sleutel te geven. Kom ik thuis, is de tafel gedekt en staat m'n vriend net klaar met een stukje varkenshaas voor mij.. Helemaal z'n best gedaan om vroeg te koken voor mij terwijl ik dus helemaal vergeten was om te zeggen dat ik niet thuis kwam eten... Arme schat! Heel herkenbaar dus die vergeetachtigheid!!
Oh haha, hier nog zo één! Mijn vriend lag laatst helemaal in een scheur omdat ik steeds in de war raakte met mijn weekplanning. Denken dat het de volgende dag al donderdag is, terwijl het pas dinsdag is etc. En ook natuurlijk vergeten wat je aan het doen bent! Ik voel me af en toe ook zo dom. Je wilt iets gaan doen, maar binnen een paar seconden weet je het gewoon niet meer en je kan er ook niet meer opkomen. Zo gek is dat! Je bent dus echt niet de enige.
Haha, fijn! Ik heb de boter al in de kast gezet, in plaats van de koelkast. Mijn auto heeft een nacht en een dag geopend voor de deur gestaan. Ik loop drie keer naar de kalender om nog steeds datzelfde ding op te schrijven dat ik maar niet mag vergeten, maar vergeet al wat het is zodra ik bij die kalender ben. Het wordt echt steeds gekker. Mijn familie heeft de grootste lol. Normaal kan ik wel 30 dingen onthouden, zonder op te schrijven, maar nu....ach ja, als dat alles is he....
Ach ik ben m'n man vergeten op het station. Ik reed uit m'n werk en zou hem ophalen. Toen ik thuis kwam en onze trouwfoto weer zag hangen dacht ik oeps....arme man. Hij kan er overigens wel om lachen hoor.
En ... na de bevalling word het allemaal nog een tikkeltje erger! Ongelooflijk, ik weet niet waar ik zit met mijn hoofd!
hahaha en toch heeft het iets leuks die vergeet achtigheid. Ik was laatst mijn nagels aan het lakken en had 1 hand 3x gedaan..toen ik savonds bij bezoek aankwam zag ik dat ik die andere hand helemaal niet had gedaan mijn bril heb ik al terug gevonden in de hangkast ook zoiets :S en mensen praten gewoon met je en ik kijk ze gewoon aan en vergeet gewoon antwoord te geven dus blijf gewoon dom kijken hahahaha oach jeh het heeft wat denk ik dan maar succes ermee Groetjes
En ja, idd wat al eerder is gezegd, na de bevalling wordt het allemaal nog erger. Zo heb ik eens de waterkoker op het gasfornuis gezeten. Pff, zou levensgevaarlijk kunnen zijn.
Teveel om op te noemen, Sleutels in de koelkast Afstandsbediening mee uitwassen Kadopapier op willen ruimen in de wc Al weken iets mee zullen nemen voor een collega, en dat overigens nog steeds niet gedaan hebben...
Heel herkenbaar hoor, ik ben soms midden in een gesprek kwijt waar we het ookalweer over hadden. Op het werk kan ik het gelukkig 'afzetten', al vergt het wel concentratie. Anders hulp middeltjes gebruiken? Lijstjes enzo?
Wat herkenbaar allemaal Idd, midden in een gesprek vergeten zijn waar het over ging, boodschappen doen en met van alles thuis komen, behalve het geen waar ik voor ging, de theedoek in de prullenbak gooien ipv in de wasmand, fles cola in de kast leggen ipv terug in de koelkast. Bezig zijn met de was boven opvouwen, in eens iets bedenken wat ik beneden moet doen, en 's avonds terug boven komen en nog verbaasd zijn ook dat de was er nog ligt Ach, 1 ding scheelt, weet t zelf niet meer dat ik het vergeten ben hihi
Haha, en of mij dit opvrolijkt! Echt grappig zeg. Ik had van de week dat ik bij de kassa stond en me afvroeg waarom die mevrouw me toch zo schaapachtig aan zat te staren. Bleek dat ik de eerste in de rij was en ik stond daar maar met mijn boodschappenmandje in de hand.
t is wel grappig inderdaad.maar ik vind het ook vooral wel irriterend hoor! alles moet ik opschrijven en dan vergeet ik het alsnog.....maar ja k probeer ook om er maar om te lachen!
Ik heb vooral ernstige taalproblemen. Er komt soms iets heel anders uit mijn mond dan wat ik in mijn hoofd had. Tot grote hilariteit van manlief