Hallo meiden, ik ben zwanger van ons tweede kindje en nu heb ik gehoord dat de echo met 12 weken aan de hand vd stand vd al bepalend kan zijn wat betreft het geslacht. Zouden jullie een kijkje naar mijn echo kunnen nemen. Ik zet de cho even op mijn profiel. Thanks! Mik.
zow he met 12 weken en dan kunnen jullie dat al zo overtuigend zeggen? knap...ik niet haha ik zie niet veel eigelijk handig zulke experts! wel mooie echo!
Dat ik ging kijken was ik niet overtuigd.. ik heb t idee dat het kindje weggedraaid ligt met het gezichtje en dat daardoor je ook een beetje tegen de achterkant van het ruggetje aankijkt.. dat kan een vertekend beeld geven dus ik doe geen harde uitspraken.. neig wel een beetje naar meisje..
Allemaal denken jullie een meid dus. Ik heb de 14e weer een echo dus ben heel benieuwd of de gyneacoloog er ook iets over kan zeggen. Laatst zei iemand dat de nub op mijn echo helemaal niet te zien was....maar jullie zijn erg overtuigend. We zullen zien. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.
Ok, even bewerkt Rode lijn is stand ruggegraat Blauwe (horizontale) lijn is de stand van de NUB. Daar waar ik een blauw verticaal streepje heb gezet zit de nub (eronder). De nub wijst dus richting ruggegraat (naar beneden) en dus een meisje. Bekijk bijlage 164296
Nou meiden, ik heb een echo gehad maar de gyn kon er niets over zeggen...moet dus tot de 20wk echo wachten...pfff wat duurt dat nog lang. Ik heb m 24 augustus pas.
Het is een JONGEN!!!! Veel van jullie dachten een meid maar we weten het nu en het is echt een BOY!! Helemaal happy!! XXX
Hallo, Vandaag onze 2e echo gehad ik ben nu 10w en 4 d. nu heb ik de echo op de pc gezet,... kunnen jullie kijken wat het word??? ik ben namelijk zo nieuwsgierig groetjes dionne Bekijk bijlage 178464
@Dionne - het is nog een beetje te vroeg om wat met 10wk te zien. met 12 a 13 weken heb j emeer kans. Even geduld nog!