Hallo allemaal,na 10 miskramen en een vroeggeboorte ben ik nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Ik ben zo ontzettend gelukkig dat ik nu weer zwanger ben maar ik ben ook erg angstig dat het weer mis kan gaan,ik wil hier niet vanuit gaan,maar toch slaat die angst me iedere zwangerschap weer om het hart. Vanmiddag mag ik weer naar de gyneacoloog voor een echo en ik vind het erg spannend.
ook ik duim mee en hoop dat dit een plakbaby is. veel succes en probeer ook te genieten van je zwangerschap
Dank jullie wel meiden voor de lieve woorden,we mogen om 15.50 naar de gyn gaan,zodra ik weer thuis ben kom ik hier weer schrijven.
Gefeleliciteerd meis dat je weer zwanger bent! Ik duim ook mee dat alles goed blijft gaan!! Ben benieuwd hoe het is gegaan!! Liefs
Gefeliciteerd!!! Superspannend zeg, kan me heel goed voorstellen dat je angstig bent. Hoop voor je dat je een mooie echo hebt, ik duim met de meiden mee!
Ik ben al heel hard voor je aan het duimen! Ik las in je andere topic dat de symptomen weer terug zijn gekomen en ben blij voor je dat je weer misselijk bent !