Hallo, Met de 32 weken groeiecho hoorden we net als bij elke andere echo dat de benen voor liepen in groei. Maar deze keer schrok ik een beentje van het verschil. De eerdere echo's betrof het + 2 weken. Nu waren de benen bij 32 weken + 5 weken en drie dagen (dus 37+3). Zag staan dat achterlopen van beentjes erg kan zijn. Maar hoe zit het met voorlopen? Ben de laatste weken erg benauwd omdat de baby met de benen heel hoog ligt/schopt. Ik ben inmiddels 35 weken en een dag. Vraag me af hoelang de benen nu zijn. Zie echt een kikker voor me. Haha.. Iemand ervaring? Word je hiermee ingeleid ivm grootte baby? Ik moet de volgende week weer naar vk (inclusief. Echo) maar ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit mee hebben gemaakt.
Mijn oudste van bijna 13 is nu 1.81m en gelukkig uitgegroeid. Haar benen liepen ook ruim 3 weken voor. Ze heeft nu nog erg lange benen maar verder kern gezond! 5 weken is veel maar hou er wel rekening mee dat een groei echo aaltijd 10% kan afwijken (soms meer maar oke) Afgaande van jouw groei echo bevindingen zou ik wel denken dat je een meid krijgt.. Jongens hebben vaak een korter onderlijf en langer bovenlijf.
Saffira29 Dank je voor de reactie! Je bent een van de weinigen die een meisje denkt. Haha. Hoop ook dat de echo iets te ruim gemeten is. Wel heel heftig zo. Ik ben zelf 1.87 meter, dus lange benen is niet zo raar. Maar 5 en halve week 😮 ai! Maar dus vanzelf goed gekomen met je dochter! Gelukkig! Was jij ook erg benauwd Door de lange benen?
Nou mijn zonen hebben allebei ook lange benen gemeten in de echo's... Kan best zijn dat er net een groeispurt geweest is tijdens je echo! Zou me over lange benen geen zorgen maken... Groot hoofd Meer!
Ik zou me er niet teveel zorgen om maken, ik ben 180 en de vader van Demi is 192 cm dus niet gek dat ze zo lang is. Als jij 187 bent dan is dat voor een vrouw een flinke lengte, plus misschien een lange papa? Dan kan je er bijna niet omheen. Ik had nergens last van mijn eerste zwangerschap. Ze liggen bij mij al vroeg met het hoofd laag. Misschien scheelt dat. Geniet lekker van je zwangerschap en jullie lange baby.