Een meisje!!!!! Het geen wat "lijkt" uit te steken is een stukje van het bovenbeentje. Dat vertekend idd. Maar als het een jongen was geweest had het er echt anders uit gezien.
ik gok toch een meisje? want er niets wat '' uitsteekt '' en de effectieve balletjes om het zo te zeggen zijn nergens te bespeuren. ik verander mijn gedacht naar een jongen want ik zie de balletjes! het is een jongen
je kijkt van achter schuin omhoog. de billen zijn afgerond en vanuit daar zie ik een ronde vorm en dat lijkt me een scrotum van de achterzijde uit gezien. dus ik ga voor een jongen!
Ik kan jullie niet verlossen, wij weten het ook nog niet, de echo man dacht 2x wel te zien dat het een jongen werd maar het is twijfelachtig, ook typisch meisje strepen ontbreken. Baby bewoog ook weer veel. 13 oktober heb ik ergens anders de 20 weken echo hopelijk kunnen ze het dan wel goed zien.
Ohhh wat vervelend zeg. Nou ik weet denk ik precies hoe je je voelt. Je wilt het dan ook gewoon weten ook hè! !!! Wij ook hoor tot 3 keer twijfelachtige echo's gehad pfffffff om gek van te worden. En na twee meiden zou idd een jongen wel heel leuk zijn Hoop dat jullie snel uit deze onzekerheid gehaald worden. Heb je mis nog meer foto's? ??