hallo meiden, even een vraag hoop dat iemand van jullie dit weet: mag je een blikje energiedrank drinken als je zwanger bent?? er zit volgens mij best wel veel caffeine in zo n blikje. alvast bedankt voor jullie antwoord. groetjes en liefs joyce
op veel blikjes van dat soort dingen staat nadrukkelijk op niet voor kinderen en zwangere vrouwen dus ik zou het niet doen.
Ik zou het ookniet doen, zit echt belachelijk veel caffeine in en nogmeer andere zooi. Paar slokjes kan wel natuurlijk, maar het drinken van energie drankjes dagelijks lijkt me een erg slecht idee..
Verloskundigen 's-Hertogenbosch - voor zwangerschap, bevalling, geboorte en kraambed - Veelgestelde vragen: zwangerschap - wat mag ik niet? Hier kan je het ook lezen.
super bedankt meiden ik had nog 4 blikjes in de koelkast staan maar die blijven maar lekker koel staan voor de visite ik neem wel een goed koud glas water groetjes en liefs joyce
chai dank je wel voor de link er staat duidenlijk dat het je kindje onrustig maakt enz ik hou het wel bij water hahaha thanks voor de info
hmz op dit blikje staat dat dus niet (van de aldi) daarom dat ik het voor de zekerheid hier maar even vroeg wat er wel op staat is dat het overeen kwam met 2-4 kopjes koffie en een hoog caffeine gehalte ik laat ze dus lekker staan. groetjes en liefs joyce
Als ik zin heb drink ik wel eens één, maar dat is echt af en toe. Heb niet gemerkt dat onze kleine er drukker oid van wordt. Drink ook gewoon koffie hoor. Als je het niet dagelijks drinkt maar af en toe kan vast niet veel kwaad toch?
Ik heb het heel toevallig bij mn eerste zwangerschap gevraagd aan mn vk, die zei dat als ik er af en toe een dronk het geen kwaad kon. Nou drink ik ook geen koffie. Dus ja ik drink ze wel, maar niet meer dan af en toe 1 per dag
Op de blikjes die ik altijd heb staat ook niets. Heb ze bij Levi af en toe ook op. Deze zwangerschap ook 2 blikjes. Let er dan wel op dat als ik zo'n blikje neem ik de rest van de dag geen koffie of cola meer neem.
bedankt dames, ik vroeg het ook eigenlijk omdat er opstaat zeer hoge concentratie caffeine en aangezien ik over de hele dag door wel 2 of 3 bakken koffie drink en dan nog zo n blikje drbij word iets teveel van het goede denk ik. al drink ik totaal niks van cola want dat lust ik niet meer. koud water met schijfje citroen is ook erg lekker. groetjes en liefs joyce
Weet ook iemand hoe het zit met AA en Extran? In theorie zijn dit ook energiedranken maar niet gebaseerd op caffeine/taurine maar op suikers (druivensuiker/dextrose). Kan het makkelijk missen die laatste paar weekjes nog hoor maar was er nieuwschierig naar Kon niets vinden op internet....
Dat wilde ik dus ook net gaan vragen haha.. Dat is een goede dorstlesser na het sporten en ik dronk het dus altijd na het paardrijden voor ik zwanger was, want dan heb ik altijd een onstilbare dorst en AA is eigenlijk het enige dat helpt. Ik rijd nu nog steeds paard (voor zolang ik het nog volhou en geen buikje heb), dus vroeg me af of je dat wel mag drinken.