Ik was er van overtuigd dat we een tweede dochter zouden krijgen maar bij de echo vanavond zeiden ze Eem jongen. Is dit echt een piemeltje ?
Haha ik denk toch écht dat dat een jongen is ja! Gefeliciteerd, superleuk na een meid een ventje erbij!
jaa haha ik was ook zo overtuigd ! nee jongens naam ook niet dat vind ik juist het moeilijkste ! Dankjewel !
We hebben daar 4 keer een geslachtsbepaling laten doen en alle 4 de keren hadden ze het goed. Dit is duidelijk een jongen hoor, gefeliciteerd.
Dankjewel! De verloskundige zei met 12 weken dat het voor 85% een meisje zou zijn, net zo sterk als mijn gevoel... haha maar nee dus. dit was de nub
Echt een jongen, wat leuk gefeliciteerd! Even offtopic, hoe is het met het wondertje van je vriendin?
Haha ja zeker erg leuk ! Wat lief dat je daaraan denkt ! Gaat heel goed..ze is nu 15 weken oud en is van 650gram naar 3125 gram gegaan !
Jeetje wat goed zeg! Is bezig met een hele mooie inhaalslag dus! Hoop dat je vriendin een beetje kan genieten, het heeft nogal een impact...
Ja ze heeft t soms nog moeilijk hoor Dinsdag stond Ze om 21u huilend voor de deur ..maar daarna ging het weer