weer spannend!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Shivers85, Sep 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey lieve mama's / meiden!

25 sept.. hebben we de eerste echo van ons 4e kindje met 7 weken..
    vind het allemaal zo ontzettend spannend.. omdat we zoveel hebben meegemaakt de afgelopen 3 weken/3 jaar..

ons 2e dochtertje is in feb. 2011 overleden aan de gevolgen van 2 knopen in de navelstreng.. en navelstreng om haar nekje.. inmiddels is ons 3e dochtertje 1.5... we hadden zoiets we zijn nog jong.. over 3 a 4 jaar kijken we wel verder of er nog een kleine bij komt..

Nou is mijn broer morgen 4 weken geleden onverwachts op 31e jarige leeftijd overleden.. een dag voor zijn crematie ben ik ongepland in verwachting geraakt.. maar het kindje is HEEEL erg gewenst.. ook omdat het voor ons een hele speciale betekenis nu heeft..

Ik ben zo zenuwachtig voor de echo.. en hoop dat het ondanks al het verdriet wat ik nu heb.. dat alles ok is met de kleine uk.. het kan wat mij betreft niet snel genoeg 25 sept. worden! Ik hoop zo dat ik de zenuwen de baas ben!

liefs en dikke knuf xx
    ♥

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    #2 sunshine92, Sep 15, 2013
    Last edited: Sep 15, 2013
    Hej hej meid ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap en gecondoleerd met je broer de onzekerheid is goed te snappen!
    Verder kan ik niet mee praten want het is pas m'n eerste kindje maar ik heb ook 25 sept weer een echo :) en ik vind het ook spannend ondanks dat ik afgelopen maandag ook een echo had

Share This Page