Hey dames, I think i am pregant! Ik heb al wat positieve testen gehad. Ik ga aankomende week de clear blue doen met indicator. En als die ook positief is wil ik daarmee mijn man op een leuke manier verrassen. Heeft iemand hier leuke ideeën? Vertel hoe jij jou partner het heb laten weten!
Ik heb hem de test laten zien toen ik zag dat hij positief was. Mijn vriend had het niet zo gewaardeerd als ik het nog wat dagen voor me had gehouden Maar eh, qua idee, een speentje inpakken?
Wij hebben samen getest. maar goed dat Is ons dingetje omdat We alles mbt zwanger worden samen doen (mmm) en dit hoort er ook echt bij voor ons. Was super spannend... ik had de test gedaan en expres niet gekeken en direct aan mijn man gegeven... die vertelde me dat er direct 2 streepjes stonden 👍
Eh .. Dat had ik niet drie dagen voor me kunnen houden Bij de eersye hebben we samen getest Bij de tweede was ik gaan vloeien, maar voelde me toch vreemd. Dus snek thuis getest en hem toen in shock op t werk gebeld. Gevraagd of hij even prive kon praten De derde was totaal niet gepland... Ik zit op de wc, doe een test en tadaaaa Toen heb ik mn man gebeld: ehhh weet je nog, die vorige keer dt ik je belde en vroeg of je even prive kon praten. Haha, hoorde mn man zowat op de grond vallen
Mn man vroeg vandaag al of ik had getest...dinsdag eisprong gehad 😂 dus denk niet dat hij t waardeert als ik een paar dagen later wat had gezegd na t testen. Maar het boek ik heb mn vrouw zwanger gemaakt is leuk? Of een boodschappen lijstje geven waar opstaat... Aardappelen, brood, vlees, luiers, speen, cola, enz...en dan wachten of het opvalt 😉
Hier gewoon gebeld vanop het werk. Wegens Mmm heb ik Bloedafname gehad 14 dagen na terugplaatsing en kreeg dan op mijn werk telefoon. Direct mijn man gebeld. Niet romantisch maar hij moest het volgens mij toch ook zo snel mogelijk weten.
Ook gewoon gebeld. Lang in de mmm en kon het ook niet voor me houden tot hij thuis was. Wel even gevraagd of hij zat haha. Ik zou niet lang meer wachten met vertellen. Die eerste momenten zijn juist zo mooi. Ik zou een klein cadeautje inpakken. Speentje met papa is the best ofzo. Al vind ik het boodschappenlijstje ook erg leuk!!
Bij de Zeeman hebben ze slabbetjes met "Daddy is the best" voor 1,-.. Inpakken (eventueel met die Clearblue erbij) en geven? Even fotootje gezocht
Ik had nu vroeg getest omdat manlief naar het buitenland moest. Dus toen vertelde ik al dat ik positief getest had (maar we hebben 2 vroege miskramen achter de rug) toen hij op z'n werk was en ik echt een knal test had heb ik 'm laten weten dat het echt duidelijk was! Een paar dagen wachten zou hij niet cool vinden.
Na onze laatste iui was ik niet ongesteld geworden. Dus uit werk meteen getest. Toen die positief was heb ik m'n vriend meteen gebeld: ik was zo verbaasd. Kon alleen naar zeggen: dat kan toch niet?! Lukte nooit!!!!! Had echt niet kunnen wachten tot hij thuis was 😉
Heb mijn vriend gebeld want hij was op werk en daarna de foto's van de testen gestuurd. Had eerste een kruitvat test gedaan en s'midsags een clear blue. Denk niet dat hij het erg leuk had gevonden als ik een paar dagen had gewacht..
Zou niet zolang kunnen wachten hoor. Bij eerste zwangerschap had ik t niet meer verwacht toch zwanger te zijn en deed ik op een ochtend een test om t echt uit te sluiten en toen toch zwanger! Direct gebeld naar !n man. Bij tweede zwangerschap echt samen getest!
Zelf ook zonder man getest. Ik was toen ziek en moest medicatie nemen. En op één of andere manier vertrouwde ik het niet. Toen een test gehaald en die was positief. Heb toen een effen T-shirt van dochtertje gezocht en in de winkel strijkpapier gehaald. Daarna op google een tekst gezocht en die op de T-shirt gestreken. Er stond op: "Keep calm! Ik word grote zus!". en die dochter aangetrokken en toen man thuis kwam en dochter naar hem toe liep zag hij de tekst. Had eerst niet echt door en toen drong het tot hem door en zag je zijn gezicht veranderen (gelukkig positief )
Mijn man wilde niet samen boven een potje pies hangen (zijn woorden). 1e keer heb ik een rompertje en luier ingepakt, kaartje erbij: lieve papa, wil je vanaf april mijn luiertje verschonen? Tweede keer had ik een shirtje "Grote zus" in huis. Gezegd dat ik een nieuw shirt had wat nog even gepast moest worden bij de oudste.
Je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt. Ik vond dat idee met het zeeman rompertje en een clear blue test wel leuk. Bij ons ging het een beetje gek. Had lichte streepjes (vriend zag deze ook) maar ik werd op NOD ongesteld. Nou goed, dacht dus niet meer dat ik zwanger was. 2 weken later kreeg ik opeens uit het niets de gedachte, zullen die streepjes al weg zijn. Dus ik deed een test, zat nog even op m'n telefoon op de wc en keek. Dikke vette paarse streep op de action test. Had nog een kruidvat en clearblue liggen dus vanaf dat moment ben ik de testen gaan filmen en heb die filmpjes naar m'n vriend toe gestuurd, hij had college dus was er niet bij toen ik testte. Had nou ook niet echt gedacht dat ik al bijna 6 weken zwanger was haha. Achteraf gezien is het erg leuk om die filmpjes te hebben. Maargoed, zo ging het dus bij ons haha.
Hier teste we ook altijd samen waarna ik mijn vriend een uur lang liet zoeken naar een streepje die er niet stond hahahah. Toen ik zwanger was lag hij nog te slapen. Ik vertelde hem dat er een streep op de test stond en dat ik dacht dat ik zwanger was. Zijn reactie daarop was haha leuk grapje en hij ging weer slapen. Daarna wel heel blij natuurlijk! Misschien kun je de test met een kaartje geven met 'tot over 9 maanden lieve papa'. Vond ik altijd wel een leuk idee.
Nou ik riep hem om te kijken of hij ook wat zag dus dat is niet zo spannend haha. Hij wist niet eens dat ik ging testen want ik was eigenlijk te vroeg.
Thnx voor jullie antwoorden! Veel samen getest lees ik. Inmiddels heb ik al veel samen getest met mn man. En de laatste keer waren 2 vroege miskramen. Veel onzekerheid met het gedoe van de testen die niet goed opliepen. Vandaar dat ik er nu voor heb gekozen om eerst te wachten op de knaller (NOD)voordat ik hem wat vertel. Dan hoeft hij niet mee te gaan in mijn onzekerheid en testdrang. Ik heb alleen nu heel erg gevoel dat het gewoon goed zit. Ik wacht dus op een knaltest en dan doe ik de clearblue. Ik vind het idee om een tshirt met grote broer er op te zetten wel leuk! Die kan ik mn zoontje aan laten trekken. En de zeeman idee ook erg leuk!