Babyshower

Discussion in 'Zwangerschap' started by Yeuu, Apr 9, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

Jul 25, 2017
    1,434
    805
    113
    Female
    Een hele goeie vriendin is volgende maand uitgerekend. Afgelopen week zou haar babyshower zijn. Haar moeder en een vriendin hadden dit georganiseerd.
    Een andere vriendin heeft nu bedacht een boekje te maken voor haar, om te laten weten dat we toch aan haar denken.

Leuk idee. Maar ik kan er niks mee...
    Een boekje ... en iedereen "moet" dingen opsturen om in dat boekje te plakken.
    Ik heb vooralsnog niks opgestuurd omdat ik vaak tussendoor al.zelf een kaartje stuur.
    Maar heb vandaag ineens zoiets , dat ik het toch maar wel doe. Maar WAT dan?! Ik ben heel creatief, maar heb gewoon GEEN idee!
    Heeft iemand een leuke tip?

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Een leuke kaart
    Gezichtsmaskertje
    Baby mutsje
    Baby sokjes
    Foto van jullie samen
    Cadeau bon om een keer op te passen
    Ander soort cadeau bon

3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,256
    12,632
    113
    Female
    Leuke fotocollage maken van jullie vriendschap

4. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,013
    3,667
    113
    Misschien heb je wat proefmonster s liggen van lekkere douchegel oid. Gezichtsmasker, een leuk tijdschrift, reep chocola of misschien iets waar ze nu gek van is, een bon van de slager voor filet en evt biefstuk als zij dit zou eten, een bon voor lekkere maaltijden. En dan lieve berichtjes bij de dingen die je kiest.

Zou een "kraamfeest" geven nadat de kleine geboren is en het allemaal weer een beetje normaal is.

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    Wij hebben zoiets voor een verjaardag gedaan van een vriendin. Ik heb een stukje geschreven voor haar over ons en alle jaren vriendschap en een fotocollage erbij.

Share This Page