Ervaringen bloedverlies zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Enschede9072, Jul 25, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Enschede9072

Enschede9072 Actief lid

Mar 30, 2022
    142
    149
    43
    Female
    Hallo allemaal,

Sinds gisteren helaas bloedverlies, nadat ik afgelopen week een prachtige positieve zwangerschapstest in handen had.

Ik vind het best veel bloedverlies, begon met wat bruin maar is inmiddels afwisselend rood, roze, bruin en soms bijna zwart. Ik heb verder geen krampen of iets.

Hebben meer dames dit gehad? En kwam het dan uiteindelijk toch nog goed? Soms lijkt het even te stoppen, maar komt het toch weer opzetten.

Wat een onzekerheid, ben er helemaal emo van!

2. DBoer

DBoer Bekend lid

Jan 4, 2022
    824
    804
    93
    Female
    Wat vervelend dat je last hebt van bloedverlies zeg! Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk stressvol moet zijn. Lastig om te zeggen, bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te betekenen maar dit zou wel kunnen. Verlies je ook stolsels? Ik zou sowieso even contact opnemen met de verloskundige.

Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop heel erg voor een goede afloop!

Enschede9072 likes this.
  3. RLSD

RLSD Niet meer actief

Bah wat een onzekerheid, sterkte!

Hier bij de zwangerschap van dochter één dag rood/roze verlies gehad, dat was zo rond de 9 weken. Helemaal goed gekomen hier, hoop bij jou ook!

Enschede9072 likes this.
  4. Enschede9072

Enschede9072 Actief lid

Mar 30, 2022
    142
    149
    43
    Female
    Bedankt voor jullie lieve woorden! Hier inmiddels zojuist ongeveer 5 stolsels verloren... Vrees dus het ergste; dit kan nooit goed zijn.

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,270
    5,870
    113
    Female
    Bij een vriendin van mij heeft tot 26 weken enorm bloedverlies gehad, het lief echt langs haar benen. Vandaag 38 weken zwanger. Uiteraard kan het 2 kanten op met bloedverlies, maar dus ook echt wel de goede kant.

6. Eevie82

Eevie82 Bekend lid

Jun 2, 2018
    892
    1,186
    93
    Female
    Wat stressvol is bloedverlies he. Hoe gaat het nu? Bij bloedverlies wordt vaak een kans van 50/50 gegeven dat het goed gaat. Van mijn drie zwangerschappen is er maar 1 goed afgelopen, en dat was juist de zwangerschap waarin ik van 9-15 weken af en aan fors bloedverlies heb gehad. Bleek een hematoom te zijn die uiteindelijk is opgelost. Ik wil je veel sterkte wensen en ik duim voor een goede afloop!

7. Enschede9072

Enschede9072 Actief lid

Mar 30, 2022
    142
    149
    43
    Female
    Bedankt voor je reactie! Wat fijn dat het bij jou goed is afgelopen!

Ik heb nog steeds fors bloedverlies, een beetje zoals bij een flinke menstruatie, maar dan toch net wat anders. Nog steeds wel zonder buikkrampen of iets, maar wel met ''stukjes'' en kleine stolsels.

8. Enschede9072

Enschede9072 Actief lid

Mar 30, 2022
    142
    149
    43
    Female
    Thanks voor je reactie: dat geeft weer enige hoop...

9. Enschede9072

Enschede9072 Actief lid

Mar 30, 2022
    142
    149
    43
    Female
    Vandaag echo gehad bij de vk. Helaas nog steeds geen duidelijkheid. Er was wel te zien dat ik zwanger ben/was, maar nog niet verder te zien. Volgens de vk komt dit door mijn korte zwangerschapsduur en is het niet te zeggen of het mis is of niet. Zelf zei ze dat bloedverlies nooit goed is, dus dat ik er niet te veel op moet hopen.

Moet nu bijna twee weken wachten, dan is er hopelijk iets te zien. Of is het helemaal weg, want als het dan nog hetzelfde beeld als vandaag is moet ik naar het ziekenhuis om de resten weg te halen...

10. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Onee wat rot en onzeker!!
    Ik heb bij 3 van mijn 4 miskramen ook geen krampen gehad..
    Nou, ik hoop voor je dat het tóch nog goed komt!

Share This Page