Ik ben nu 4+5 dagen zwanger en ik merkte vorige week al dat ik ineens emotioneler was bij een film. Maar vandaag is het wel héél erg haha. Ik kan geen boek meer lezen of film kijken zonder constant emotioneel te worden! Ik moet wel een beetje lachen om mezelf haha, zelfs om de meest onbenullige dingen schieten de tranen in mijn ogen
Ik heb er niet zo'n last van gehad, voelde me emotioneel heel stabiel. In tegenstelling tot de week voor de menstruatie, dan voel ik me meestal wel anders...
Ik heb er eigenlijk ook niet echt veel last van (gehad). Voel mij alleen wel eens wat emotioneler als ik erg vermoeid ben door de gebroken nachten. Grappig hoe verschillend dat bij iedereen is!
Nu geen last van, althans niet anders dan anders. Bij mijn vorige zwangerschap wel, ik kwam er pas achter toen ik 7 weken zwanger was. Daarvoor zag ik mijn hele relatie opeens niet meer zitten. Na een positieve zwangerschapstest viel het kwartje.
Meteen. Was een reden om te testen. Dit zwakte af in trimester 2. En sinds een week of 2-3 is er wederom emotioneel geen land met me te bezeilen, vergelijkbaar met trimester 1
Bwhahaha zo herkenbaar dit en dan hebben we ook nog een sort off moderne driehoeksrelatie dus er waren 2 man de sjaak. Ik heb tijdens mijn zwangerschap hun band nog nooit zo toe zien nemen. Nouja, het werd schuilen bij elkaar van mijn shitstorms. Hi-la-risch. Ok nu dan, achteraf hè
Bij de 1e en 3e weet ik niet meer precies, maar bij de 2e weet ik nog heel goed dat ik in een situatie in huilen uitbarstte, terwijl ik tegelijkertijd heel rationeel dacht: waarom, dit is zo overdreven!? Ik had toen nog geen positieve test in handen gehad , die kwam een paar dagen later pas... Dusse... voor NOD?
Gefeliciteerd!! Meteen vanaf het moment dat ik zwanger was. En is sindsdien ook niet meer weggegaan Ik ben 4 maanden geleden bevallen en ben nu nóg emotioneler dan anders. Kan echt om elke scheet huilen
Bij mij is het nu niet meer zo erg als vorige week.. nouja, het snelle huilen niet. Mijn lontje is nog korter geworden
Ja maar jij hebt ook wel absurd lang moeten wachten hoor! Hallo zeg. Daar zou iedereen chagrijnig van worden.
Niet. Ik ben nog nooit zo emotioneel stabiel geweest als tijdens mijn zwangerschap Natuurlijk weleens een bui maar dat zou ik normaal ook hebben!