Zien jullie wat ik zie?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamaPeetje, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Deze onderstaande foto is van 11 weken 4 dagen. (12 weken echo)
    Mijn man maakte een paar foto's van het beeldscherm op het moment dat onze beeb ging draaien. Ik meen op deze foto te zien balletjes en een klein piepje, of heb ik het mis? heb nu zo vaak naar deze foto zitten kijken maar ik kan er niks anders van maken ;) Ter info : Baby was net aan draaien, beentjes zitten volgens mij bovenin.

http://i1124.photobucket.com/albums/l568/pvos81/20120419_124503.jpg

2. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat ik heb begrepen/gelezen op internet is dat pas vanaf week 11 het geslacht zich verder gaat ontwikkelen en dat pas vanaf week 15 de uitwendige geslachtsorganen worden gevormd.... dus nu al echt balletjes zien lijkt mij erg vroeg??? Maar misschien hebben andere dames daar meer verstand van ?!

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het lijkt er idd wel op, maar met zo'n vroege echo is dat idd nog niet te zien. Pas vanaf week 16 zouden ze iets kunnen zien. Bij sommige al iets eerder dacht ik zo. Maar als je op de foto kijkt waar jij de balletjes etc beschrijft...zo groot kunnen de balletjes ook nog echt niet zijn bij zo'n klein ini mini mensje :) Ik denk dat het gewoon de billetjes + benen zijn en in zo'n snel tempo geknipt is dat je een vertekend beeld krijgt... Wel jammer he...

4. MamaPeetje

Hihi ja het viel te proberen, we gaan ook een pretecho laten maken nog voor een geslachtsbepaling maar ik zat me maar blind te staren op dit fotootje :D

Tnx voor jullie reacties tot zo ver ;)

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

hahaha hoe nieuwsgierig kun je zijn dan hè?

't is ook zo spannend.
    Nog even paar weekjes geduld :p

6. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    bij ons zag je op 12weken percies een druifje tussen de beentjes zitten ,en dat is nu uitgegroeid tot een flink ventje ,bij een meisje zie je normaal gezien streepjes
    bij ons waren ze wel echt tussen de beetjes gaan zien ,op een profiel-echo kan het ook de navelstreng enzo zijn

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@TS en nieneke: met 12 weken kan je het geslacht nog niet zien, 15 weken op zijn vroegst..Tot die tijd hebben meisjes en jongens beiden een uitsteeksel :)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Meiden..... google ff op NUB

dat is wat jullie verwarren met de "piemel" die jullie menen te zien tussen 12-14 weken

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Het is inderdaad de nub, bij meisjes steekt die op deze termijn net zo ver uit als bij jongetjes en de schaamlipjes en balzak zien er nog hetzelfde uit.

10. MamaPeetje

Aha ik ben een stuk wijzer geworden, tnx!! :)

11. MamaPeetje

Overigens heb ik bij 16 weken 2 dagen een echo gehad en het blijkt wel een jongetje :D dus bij toeval goed gegokt :)

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Yep ... dat was idd mooi toeval :):)

Gefeliciteerd met jullie knul op komst :)

Deel Deze Pagina